حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 12S Pro با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ در دست توسعه است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

اخیرا متوجه شده ایم که شیائومی پرچمدار جدید خود را با نام 12S Pro وارد بازار خواهد کرد. هم اکنون اما بر خلاف آنچه که انتظار می‌رفت، گفته می‌شود که این تلفن هوشمند دارای دو نسخه با دو تراشه متفاوت خواهد بود‌. یک نسخه به چیپست Snapdragon 8 Gen 1 Plus و دیگری به Dimensity 9000 مجهز خواهد شد. ادعا می‌شود که این دو نسخه به جز تراشه در سایر بخش ها مشخصات مشابهی دارند.

شیائومی 12S Pro با دو تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

بر اساس گزارش های منتشر شده، شیائومی 12S Pro در دست توسعه است. این دستگاه با شماره مدل 2207122MC در میان داده‌ های IMEI و Mi Code مشاهده شده است. گفته می‌شد که اسم رمز این تلفن هوشمند dauimer خواهد بود. اما پس از تحقیقات بیشتر، منابع خبری متوجه شدند که dauimer، در حقیقت اسم رمز نسخه دیمنسیتی شیائومی 12S Pro است.

شیائومی ۱۲ اس پرو در میان داده های IMEI

با توجه به کشف این حقیقت، هم اکنون می‌دانیم که شیائومی ۱۲ اس پرو در دو نسخه و با دو تراشه متفاوت (Dimensity 9000 و Snapdragon 8 Gen 1 Plus) قابل تهیه خواهد بود. متاسفانه شیائومی هنوز اطلاعیه ای درباره زمان رونمایی این دستگاه منتشر نکرده است. اما با توجه به اطلاعات موجود در Mi Code انتظار می‌رود که زمان زیادی تا معرفی این گوشی هوشمند نمانده باشد. بسیاری از مشخصات Xiaomi 12S Pro نیز نا مشخص است. اما شایعاتی درباره مشخصات این دستگاه وجود دارد که به بررسی آنان می‌پردازیم.

Xiaomi 12

انتظار می‌رود این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی AMOLED با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل باشد. این تلفن هوشمند احتمالا دارای دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی (اصلی) + ۸ مگاپیکسلی (اولترا واید) + ۵ مگاپیکسلی (ماکرو) خواهد بود. دوربین سلفی نیز از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی برخوردار است.

اطلاعات جدیدی از 12S Pro شیائومی و Mix Fold 2 منتشر شد

ادعا می‌شود که نیروی مورد نیاز Xiaomi 12S Pro نیز توسط یک باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی تامین خواهد شد. این دستگاه به طور پیش‌فرض به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI 13 مجهز است. گفته می شود شیائومی ۱۲ اس پرو به حسگرهایی مانند اثرانگشت اپتیکال زیر نمایشگر، شتاب سنج، ژیروسکوپ، قطب نما و سنسور مجاورت مجهز خواهد بود.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی