حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قاب پیکسل 6a شمایل احتمالی آن را به ما نشان می‌دهد: رونمایی احتمالاً نزدیک است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

قاب پیکسل 6a گوگل که هنوز معرفی نشده است، شواهد مهمی در خود دارد که آنها نشان می‌دهند طراحی گوشی ارزان قیمت آینده گوگل چگونه خواهد بود. بر اساس قاب مذکور این گوشی میان‌رده دارای طراحی نواری و افقی دوربین است که امضایی خاص و دقیقاً شبیه به پرچمداران اخیر گوگل محسوب می‌شود.

سازنده کیس Poetic، کیس را برای آدام داود ارسال کرد. او با تعجب از دریافت یک قاب برای یک گوشی که هنوز عرضه نشده، از این فرصت استفاده کرد و این قاب را با مدل پرچمدار پیکسل 6 که قبلا معرفی شده، مقایسه و اندازه گیری نمود. او می‌گوید که تلاش برای قراردادن پیکسل 6 در قاب پیکسل 6a کارساز نیست. یک حاشیه کوچک در عرض به اندازه چند میلی‌متر مانع از اینکار می‌شود. این منجر به درک این موضوع شد که اندازه پیکسل 6a باید کمی کوچکتر از پیکسل 6 باشد.

همچنین از آنجایی که پیکسل 6 دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی است، با توجه به تفاوت کوچک در اندازه، پیکسل 6a احتمالاً صفحه نمایشی 6.2 یا 6.3 اینچی دارد.

نکته دیگری که این کیس فاش می‌کند این است که پیکسل 6a در جایگاه کلید ها مانند سایر تلفن‌ های گوگل است و دکمه پاور بالای کلید های تنظیم صدا قرار می‌گیرد (که ممکن است برای برخی افراد کمی عجیب باشد).

با توجه به نوشته روی محافظ صفحه همراه با قاب، پیکسل 6a یک اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش نیز خواهد داشت. ما امیدواریم که این اسکنر بهتر از اسکنر انگشت ضعیف پیکسل 6 کار کند. زیرا برای  ثبت اثر انگشت در پیکسل 6 باید فشار بیشتری وارد می‌کردید.

همچنین جالب این است که به نظر می‌رسد نوار دوربین پشتی حدود یک سوم باریک تر از سری پیکسل 6 باشد. این موضوع احتمالاً به دلیل سنسور های دوربین کوچکتر مورد استفاده در مدل ارزان قیمت است. یک اندازه گیری تقریبی توسط منبع نشان می‌دهد که در حالی که پیکسل 6 دارای برجستگی دوربین 21 میلی متری است، پیکسل 6a فقط دارای یک نوار دوربین با ارتفاع 14 میلی متر خواهد بود.

قاب پیکسل 6a در سمت چپ در کنار پیکسل 6 در سمت راست

قاب پیکسل 6a در سمت چپ در کنار پیکسل 6 در سمت راست

قاب پیکسل 6a چه اطلاعاتی دیگری به ما می‌دهد؟

این قاب در ابتدا افشای اطلاعات قبلی را تایید می‌کند. در اخبار قبلی بیان می‌شد که گوگل از طراحی جدید و فانتزی «Robocop» با نوار دوربین برای مدل مقرون به صرفه خود استفاده می‌کند. اما همچنین نشان می‌دهد که احتمالاً زمان معرفی و عرضه میان‌رده گوگل Pixel 6a نزدیک است.

رویداد گوگل I/O، کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت، چهارشنبه آینده، یعنی 21 اردیبهشت ماه آغاز می‌شود. هرچند دست و پا شکسته اما اکنون با توجه به افشای این قاب ممکن است پیکسل 6a در همان رویداد معرفی شود. البته، فراموش نکنید که سازندگان قاب اغلب قاب ها را زودتر و بر اساس اطلاعات اولیه می‌سازند. بنابراین ما می‌توانیم این قاب را به عنوان سرنخ به جای واقعیات در نظر بگیریم. همچنین با توجه به اطلاعات قبلی، به نظر می‌رسد که این مورد با شکل ظاهری پیکسل 6a مطابقت دارد. بنابراین ما واقعاً هیچ دلیل بزرگی برای شک به نزدیک بودن رویداد معرفی Pixel 6a نداریم.

 

نظر شما راجع به مشخصات احتمالی پیکسل 6a چیست؟ تجربه استفاده از میان‌رده های گوگل را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری