حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر قاب محافظ پیکسل ۷ پرو طراحی احتمالی بخش دوربین را نشان می‌دهند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، رندر، شایعات، گوگل

پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو دو پرچمدار بعدی شرکت گوگل هستند که تا به امروز اطلاعات نسبتا کمی از آن‌ها منتشر شده است. با این حال تصاویر قاب محافظ پیکسل ۷ پرو طراحی احتمالی بخش دوربین را نشان می‌دهند. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر قاب محافظ پیکسل ۷ پرو به طراحی احتمالی بخش دوربین اشاره دارد…!

بر اساس برنامه زمانی گوگل، معرفی و عرضه Pixel 7 Pro هنوز خیلی دور از انتظار است و احتمالا این پرچمدار در ماه اکتبر معرفی شود. با این حال، این موضوع مانع از انتشار تصاویر جدید این دستگاه نشده است. قبلا طراحی احتمالی پیکسل ۷ پرو  را در رندرهای مبتنی بر CAD که در ماه فوریه منتشر شده بود، دیدیم. امروز ظاهرا این دستگاه در رندرهای جدیدی به تصویر کشیده شده است و این طراحی تا حد زیادی توسط مجموعه‌ای از این رندرهای تازه منتشر شده تأیید شده است.

در این تصاویر، گوشی پیکسل ۷ پرو در یک قاب محافظ نشان داده شده است. به طور کلی منبع این رندرها از سازندگان مختلف کیس و قاب محافظ نشات می‌گیرند که از قبل ابعاد دقیق دستگاه‌های آینده شرکت‌ها به همراه برخی جزئیات مهم برای ساخت قاب و محافظ آن را در اختیار دارند. مانند موقعیت دکمه‌ها و وضعیت طراحی دوربین.

بنابراین آنچه که ما می‌توانیم از این تصاویر جدید بفهمیم این است که همانطور که قبلا در رندرهای مبتنی بر CAD نیز مشخص شده بود، طراحی بخش دوربین دستگاه به وضوح قابل مشاهده است. گویا این طراحی فقط یک بار و برای خانواده پیکسل ۶ نبوده است. در واقع، به نظر می‌رسد که کل طراحی پیکسل ۷ پرو به طرز عجیبی یادآور مدل قبلی خود است که شامل صفحه نمایش خمیده و سیستم دوربین سه گانه عقب و قرار دادن فلاش LED در کنار آن می‌باشد.

تصاویر قاب محافظ پیکسل ۷ پرو

به گفته GSMArena، علیرغم اینکه اطلاعاتی از دوربین جلوی دستگاه در تصاویر منتشر شده در دسترس نیست، شایعات حاکی از آن است که برای دوربین سلفی، یک پانچ هول کوچک در پیکسل ۷ پرو، درست مانند پیکسل ۶ پرو وجود خواهد داشت. طبق شایعات قبلی، پیکسل ۷ پرو دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی QHD+ از نوع AMOLED و با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در زیر نمایشگر است. این دستگاه از نسل دوم چیپست اختصاصی گوگل یعنی Tensor استفاده می‌‌کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان