حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری نوا ۱۰ هواوی در اواخر بهار با تراشه Snapdragon 7 Gen 1 معرفی می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی رسما تأیید کرده است که سری نوا ۱۰ در دست توسعه قرار دارند. همان‌طور که از نام این تلفن های هوشمند پیداست، قرار است تا جایگزین سری نوا ۹ شوند. یک گزارش جدید نشان می‌دهد که سری Nova 10 در ماه ژوئن (اواسط خرداد یا اوایل تیر) معرفی خواهد شد. متاسفانه تاریخ دقیق رونمایی این دستگاه ها مشخص نیست.

احتمالا سری نوا ۱۰ به وسیله یک قاب سیم‌کارت خور امکان اتصال به شبکه 5G را دارند

برخی از گزارش های جدید ادعا کرده اند که سری نوا ۱۰ هواوی احتمالا از تراشه اسنپدراگون 778G یا Snapdragon 7 Gen 1 بهره خواهند برد. می‌دانیم که این سری از گوشی های هواوی به تراشه مدیاتک مجهز نمی‌شوند. همچنین انتظار می‌رود که سری Nova 10 تمرکز ویژه ای روی بخش دوربین داشته باشند.

Nova 9 Pro

همان‌طور که اشاره شد، گزارش های ضد و نقیضی درباره تراشه نوا ۱۰ وجود دارد. برخی ادعا می‌کنند که این دستگاه همانند Nova 9 از تراشه Snapdragon 778G استفاده خواهد کرد. و برخی نیز عقیده متفاوتی دارند. شایعه شده است که هوآوی یک قاب خاص را به همراه این گوشی هوشمند عرضه خواهد کرد. این قاب یک درگاه سیم‌کارت داشته و شبکه 5G را به گوشی های 4G می‌آورد. در حال حاضر، مشخص نیست که آیا این قاب توسط هواوی ساخته می‌شود یا یک تولید کننده دیگر؟ به هر حال اما راه حل مناسبی برای افزودن نسل پنجم اینترنت به گوشی های فاقد شبکه 5G به نظر می‌رسد.

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، انتظار داریم که این قاب به همراه سری نوا ۱۰ هواوی در ژوئن ۲۰۲۲ (اواخر بهار یا چند روز ابتدایی تابستان) معرفی شود. متاسفانه هواوی در حال حاضر تاریخ مراسم رونمایی این سری از گوشی های هوشمند خود را اعلام نکرده است. اما انتظار داریم که در روز های آینده، تاریخ دقیق این رویداد به طور رسمی از سوی هواوی اعلام شود.

هواوی نوا ۹ در بازار جهانی با EMUI 12 ارایه می شود

نظر شما درباره ایده قاب سیم‌کارت خور هواوی چیست؟ آیا این قاب ها می‌تواند کاربران را به خرید گوشی های 4G هواوی ترغیب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی