حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت سونی Xperia 1 IV و Xperia 10 IV قبل از معرفی‌ در 21 اردیبهشت افشا شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سونی، شایعات

به طور رسمی تایید شده که سونی Xperia 1 IV در رویداد 21 اردیبهشت ماه معرفی می‌شود و Xperia 10 IV میان‌رده نیز ممکن است همراه این گوشی معرفی شود. اما جزئیات قیمت این دو گوشی برای بازار اروپا اکنون زودتر از موعد معرفی فاش شده و به نظر می رسد سونی در حال آماده شدن برای افزایش قیمت دیگری است!

ظاهراً سونی قصد دارد از دو دستگاه جدید در 21 اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی کند. گوشی پرچمدار Xperia 1 IV به طور قطع در این رویداد معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که Xperia 10 IV که یک دستگاه میان‌رده است نیز آن را همراهی کند. افشای جدید اکنون جزئیات بیشتری از این دو دستگاه مانند رنگ های آنها را پیش از رونمایی فاش کرد.

قیمت سونی Xperia 1 IV و Xperia 10 IV قبل از معرفی‌ در 21 اردیبهشت افشا شد

قیمت Xperia 1 IV و Xperia 10 IV

همانطور که منبع می‌گوید، سونی Xperia 1 IV حدود 1399 یورو قیمت دارد. شایعات قبلی ادعا می‌کردند که این گوشی پرچمدار می تواند 1600 دلار آمریکا قیمت داشته باشد و خبر جدید شاید کمی وضع را بهتر کند! این افشا به این معنی است که سونی تاکنون قیمت گوشی پرچمدار اصلی جدید خود را هر سال افزایش داده است. اکسپریا 1 حدود 949 یورو، اکسپریا 1 مارک II حدود 1199 یورو و اکسپریا 1مارک III حدود 1299 یورو قیمت دارند. افزایش قیمت 100 یورویی دیگر هرچند که ناامید کننده است اما از روند اخیر سونی پیروی می‌کند.

هر مورد دستگاه میان‌رده Xperia 10 IV اما افشاکننده ادعا می‌کند که با قیمت 499 یورو وارد بازار خواهد شد. این دستگاه نیز نسبت به مدل مشابه سال گذشته افزایش قیمت یافته است و خوب است بدانید که Xperia 10 III با قیمت 429 یورو به فروش می‌رسید. متأسفانه Xperia 10 III به خاطر دوربین‌ های ضعیف‌اش مورد انتقاد قرار گرفته بود. بنابراین طرفداران میان‌رده های سونی امیدوارند این شرکت حداقل در این زمینه در نسل جدید میان‌رده های خود بهبود یابد. بر اساس این افشای جدیدXperia 1 IV در رنگ‌ های مشکی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود. در حالی که منبع می‌گوید Xperia 10 IV در رنگ های آبی، سبز، بنفش و سفید عرضه می شود.

 

نظر شما راجع به قیمت و رنگ های میان‌رده و پرچمدار جدید سونی چیست؟ افزایش قیمت هرساله محصولات سونی را توجیه‌پذیر می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری