حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین ZTE Axon 40 Ultra شامل لنزهای پشتی و سنسور سلفی زیر نمایشگر تأیید شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE، دوربین

کمپانی ZTE چندی پیش اعلام کرد که جدیدترین سری از گوشی‌های پرچمدار خود با نام Axon 40 را در رویدادی اختصاصی در تاریخ 19 اردیبهشت‌ماه معرفی خواهد کرد. مدتی پس از آن نیز شاهد تصویر فاش‌شده از نمای جلویی ZTE Axon 40 Ultra به‌عنوان برترین دستگاه این خانواده بودیم. امروز اما، ZTE با اعلام مشخصات دوربین‌های پشتی Axon 40 Ultra شامل استفاده از سه سنسور 64 مگاپیکسلی، جزئيات دوربین سلفی زیر نمایشگر این دستگاه با سنسور 16 مگاپیکسلی و سایز پیکسل 2.4μm را نیز رسما تأیید کرد.

مشخصات دوربین ZTE Axon 40 Ultra

امروز صبح، بخش موبایل ZTE در صفحه رسمی Weibo خود به‌طور رسمی مشخصات دوربین مدل برتر از سری پرچمداران Axon 40 را فاش کرد. همان‌طور که اعلام شد، ZTE Axon 40 Ultra جدید دارای ترکیب دوربین سه‌گانه است که در آن هر سه لنز این گوشی با سنسورهای 64 مگاپیکسلی، برای اهداف متفاوتی ساخته شده‌اند.

اولین مورد شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی از نوع IMX787 سونی با پشتیبانی از OIS است. لنز دوم نیز از یک سنسور 64 مگاپیکسلی فوق‌عریض بهره می‌برد و درنهایت و لنز زوم پریسکوپی نیز، میزبان یک سنسور 64 مگاپیکسلی دیگر بازهم با OIS است که موارد دوم و سوم، هر دو از نوع OmniVision OV64GB می‌باشند. شایان‌ذکر است که ماژول دوربین این گوشی نیز مستطیلی‌شکل خواهد بود.

مشخصات دوربین ZTE Axon 40 Ultra

مشخصات دوربین ZTE Axon 40 Ultra

همچنین در ادامه، ZTE تیزر دیگری از فناوری دوربین زیر نمایشگر خود را به‌اشتراک گذاشت. گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای لنز سلفی با سنسور 16 مگاپیکسلی به‌همراه فناوری فیوژن پیکسلی 2.24 میکرومتری است.

این شرکت تأیید کرد که دوربین سلفی این گوشی از تراکم‌پیکسلی 400PPI در قسمت لنز زیر نمایشگر بهره می‌برد. علاوه‌بر این، دوربین جلویی همچنین از الگوریتم Proactive Vision 3.0 پشتیبانی می‌کند. این بدان معناست که می‌توانیم انتظار داشته باشیم که Axon 40 Ultra پرتره‌های سلفی بهتری ارائه دهد.

همچنین انتظار می‌رود که دو نسخه برتر (پرو و ​​اولترا) در سری Axon 40 از چیپست پرچمدار Snapdragon 8 Gen1 کوالکام استفاده کنند. این چیپست مبتنی بر فرآیند 4 نانومتری بوده و دارای هسته اصلی Cortex-X2، مودم X65 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 730 است.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش OLED با حاشیه فوق‌باریک، حداکثر 16 گیگابایت رم LPDDR5 و 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1 اشاره کرد. این گوشی همچنین دارای باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی خواهد بود.

نظر شما درمورد مشخصات دوربین گوشی پرچمدار ZTE Axon 40 Ultra و سنسور سلفی زیر نمایشگر آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی