حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین بازی موبایل وارکرفت توسط بلیزارد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت رونمایی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، بازی، سرگرمی، سرگرمی و بازی

بعید گیمر باشید و نام وارکرفت را نشیده باشید. بازی محبوبی که سالیان سال با عرضه عناوین جذابش خیلی خوب توانست جای خود را در دل گیمرها پیدا کند. حالا اما نوبت تجربه این عنوان فوق‌العاده در موبایل است. اینطور که پیداست، اولین بازی موبایل وارکرفت توسط بلیزارد در تاریخ ۱۳ اردیبهشت رونمایی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

اولین بازی موبایل وارکرفت به زودی توسط بلیزارد معرفی خواهد شد

اگر Hearthstone را که برای اولین بار به عنوان یک بازی دسکتاپ طراحی شده بود و سپس روی موبایل نیز پورت شد، حساب نکنیم، Diablo Immortal اولین تلاش بلیزارد به بازار بازی‌های موبایلی بود. علیرغم اعتراض طرفداران پس از نمایش بازی در Blizzcon، به نظر می‌رسد Diablo Immortal یکی از مورد انتظارترین بازی‌های موبایلی سال باشد.

اولین بازی موبایل وارکرفت

ناگفته نماند که بلیزارد تصمیم گرفته است با آوردن Immortal به PC، با طرفداران Diablo نیز آشتی کند. با این حال Diablo Immortal یک عنوان برای موبایل باقی می‌ماند، بنابراین تفاوت بین این دو نسخه بیشتر به کنترل‌ها مربوط می‌شود.

همانطور که گفته شد، به نظر می‌رسد بلیزارد روی موبایل تمرکز زیادی کرده است و قصد دارد گام‌های بزرگی نیز بردارد. اگرچه ما اطلاعاتی در مورد بازی احتمالی Warcraft برای گوشی‌های تلفن همراه داشتیم، اما این شرکت آمریکایی وجود این بازی را تا همین اواخر تایید نکرده بود.

بازی موبایل Warcraft در سال ۲۰۲۲ توسط Blizzard عرضه خواهد شد

به گفته PhoneArena، در اوایل این هفته، بلیزارد تایید کرد که رونمایی رسمی از اولین بازی موبایل وارکرفت برای ۳ می ۲۰۲۲ (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۱) در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی برنامه ریزی شده است. ما نمی‌دانیم باید انتظار چه چیزی را داشته باشیم، اما احتمال اینکه این یک عنوان دیگر در رگ‌های Teamfight Tactics باشد را رد نمی‌کنیم. اوایل هفته آینده اخبار بیشتری ددرباره این عنوان موبایلی خواهیم شنید، پس منتظر اطلاعات بیشتر باشید. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا چنین بازی موبایلی می‌تواند همانند سایر نسخه‌ها محبوب شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان