حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی موبایل Warcraft در سال ۲۰۲۲ توسط Blizzard عرضه خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، بازی، بازی، سرگرمی و بازی

دنیای وارکرافت یه دنیای اساطیری، فانتزی و جذاب است که سالیان سال طرفداران آن روز به روز افزایش داشته‌اند. ایده عرضه یک بازی وارکرافت برای موبایل چیزی است که می‌تواند کاربران گیم‌های موبایلی را بیش از پیش شوق زده کند. در همین رابطه، اخیرا اخباری منتشر شده که گویا بازی موبایل Warcraft در سال ۲۰۲۲ توسط Blizzard عرضه خواهد شد. با ترنجی همراه باشید.

بازی موبایل Warcraft یک تجربه دلچسب و دوست داشتنی خواهد بود

علیرغم اینکه اکتیویژن بلیزارد یک شرکت است، اما می‌توان به جرات گفت که تنها شرکتی است که در دنیای بازی‌های موبایل حضور پررنگ‌تری دارد. به لطف عرضه بازی‌های این شرکت در چین، سود خالص Call of Duty Mobile در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ افزایش چشمگیری داشته است. طبق آخرین گزارش مالی اکتیویژن، در یک سال اخیر، فروش Call of Duty Mobile رشد بسیار چشمگیری داشته است، به طوری که در سال ۲۰۲۱ مصرف کنندگان در سراسر جهان برای این عنوان بیش از ۱ میلیارد دلار هزینه کردند.

در آن سوی میدان، بلیزارد شاید فقط بتواند با بازی کارتی محبوب و رایگان Hearthstone که برای PC و موبایل (اندروید و iOS) در دسترس است، به خود ببالد. با این حال، به نظر می‌رسد بلیزارد علاوه بر Diablo Immortal که قبلاً معرفی شده بود و حالا به تأخیر افتاده است، چند پروژه مرتبط با Warcraft را در دست ساخت دارد.

بازی موبایل Warcraft

به گفته PhoneArena، شرکت Blizzard در حال برنامه ریزی محتوای جدید و خاصی برای فرنچایز Warcraft در سال ۲۰۲۲ است، از جمله تجربیات جدید در World of Warcraft و Hearthstone و انتشار یک نسخه کاملا جدید از وارکرفت برای موبایلی که آن هم برای اولین بار است که اتفاق می‌افتد. این هفته شایعات مربوط به یک بازی موبایلی مرتبط با Warcraft تایید می‌کند که توسعه پروژه آن مربوط به سال ۲۰۱۷ است. یعنی زمانی که که بلیزارد به طور خاص برای این پروژه شروع به استخدام متخصصین جدیدی کرد. اگر این بازی برای مدت طولانی در حال توسعه است، جای تعجب نیست که امسال به صورت عمومی منتشر شود.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ به نظر شما نسخه موبایلی وارکرافت می‌تواند ابهت و محبوبیت این فرانچایز جذاب را بیشتر کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Arad.Htc

خیلی بازی قشنگی میشه ولی باید خیلی بهینه سازی کنن رو کنترل هاش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان