حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بازی Diablo Immortal بزودی برای موبایل عرضه می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، اخبار، بازی

در چند سال اخیر، توجه سازندگان بازی‌های کامپیوتری به پلتفرم موبایل بیشتر از گذشته شده است، از آنجایی که گیمرهای موبایل بیشتر از سایر پلتفرم‌ها به خرج کردن می‌پردازند، علت این توجه سازندگان نیز مشخص است. بنابر اطلاعات دریافتی، بازی Diablo Immortal بزودی برای موبایل عرضه می‌شود. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

بازی Diablo Immortal موبایل

چند سالی است که بسیاری از گیمرهای موبایل (و حتی سایر پلتفرم‌ها) به مدت زیادی منتظر رونمایی رسمی Diablo Immortal، به عنوان یکی از اولین بازی‌های موبایل بلیزارد (البته اگر Hearthstone را در نظر نگیریم)، ​​و نسخه بعدی این سری نمادین برای گوشی‌های هوشمند هستند. اگرچه این بازی باید در ۲ ژوئن منتشر می‌شد، اما همانطور که بلیزارد در ماه آوریل ذکر کرد، Diablo Immortal در حال حاضر از طریق فروشگاه Google Play و App Store بر روی دستگاه‌های اندروید و iOS در دسترس است.

 

 

البته، این بازی برای دانلود و تجربه آن رایگان است، اما با تراکنش‌های کوچکی نیز همراه است. در واقع، به دلیل لوت باکس‌های موجود در بازی، Diablo Immortal در کشورهایی که قوانین سخت‌تری برای این موارد دارند (مانند هلند و بلژیک) در دسترس نیست. بسیاری از بازیکنانی که قبلا وارد بازی شده‌اند از برخی مکانیک‌های پرداخت این عنوان شکایت دارند، اما اتفاق نظر کلی این است که Diablo موبایل یک بازی بسیار خوب است.

به گفته PhoneArena، بازیکنان رایانه شخصی باید کمی بیشتر منتظر بمانند زیرا انتشار نسخه بتای در هیچ یک از مناطق شروع نشده است. خبر خوب این است که Diablo Immortal دارای ویژگی‌های Cross-Play و Cross Progression است، به این معنی که می‌توانید بازی را در تلفن همراه شروع کنید و پس از اینکه نسخه بتای باز در این هفته در دسترس قرار گرفت، مقدار پیشرفت خود در موبایل را به وسیله یک رایانه شخصی ادامه دهید. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما نیز به تجربه این عنوان می‌پردازید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان