حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G52 با اسنپدراگون 680 و دوربین 50 مگاپیکسلی رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا امروز یک گوشی هوشمند جدید از سری G با نام Moto G52 را به‌عنوان دستگاه اقتصادی خود معرفی کرده است. این گوشی به‌عنوان جانشین Moto G51 ارائه می‌شود که سال گذشته در بازارهای منتخب عرضه شد. از مشخصات این دستگاه می‌توان به بهره‌مندی از تراشه اسنپدراگون 680، نمایشگر 90 هرتزی AMOLED، دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و همچنین پشتیبانی از گوهینامه IP52 اشاره کرد.

موتورولا Moto G52

گوشی هوشمند جدید موتورولا با تراشه اسنپدراگون 680 عرضه می‌شود و در چندین گزینه‌ی ذخیره‌سازی موجود است. بیایید به قیمت موتورولا Moto G52، مشخصات و سایر جزئیات کلیدی این دستگاه نگاهی بیندازیم.

موتورولا گوشی هوشمند Moto G52 را به‌عنوان یک دستگاه اقتصادی جدید با پشتیبانی از شبکه 4G در اروپا عرضه کرده است. قیمت این گوشی 249 یورو برای مدل پایه با 4 گیگابایت رم می‌باشد. این دستگاه با 6 گیگابایت رم و گزینه‌های ذخیره‌سازی 128 و 256 گیگابایتی نیز عرضه خواهد شد. جزئیات قیمت گزینه‌های ذخیره‌سازی بالاتر درحال‌حاضر مشخص نشده است. بااین‌حال، این دستگاه به‌زودی در اروپا به‌فروش می‌رسد و انتظار می‌رود در هفته‌های آینده در بازارهای دیگر نیز عرضه شود.

موتورولا Moto G52

موتورولا Moto G52

گوشی هوشمند جدید موتورولا دارای نمایشگر 6.6 اینچی OLED با وضوح +Full HD است. این صفحه‌نمایش همچنین از رفرش‌ریت 90 هرتز پشتیبانی می‌کند و نسبت تصویر 20:9 را داراست.

این گوشی قدرت خود را از تراشه Snapdragon 680 کوالکام تأمین می‌کند. این چیپست محبوب در چندین دستگاه موجود است؛ ازجمله Redmi Note 11 Realme 9 4G ،Redmi 10 و گوشی‌های اقتصادی دیگر. این تراشه با حداکثر 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی همراه می‌شود. پشتیبانی از افزایش فضای ذخیره‌سازی ازطریق کارت microSD نیز برای Moto G52 درنظر گرفته شده است.

موتورولا Moto G52

این گوشی اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا کرده و همچنین رابط‌کاربری MyUX را داراست. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی نیز در این دستگاه وجود دارد. Moto G52 همچنین دارای استاندارد IP52 برای مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گردوغبار به‌میزان اندک است. وزن آن نیز تنها حدود 169 گرم و ضخامت آن 7.99 میلی‌متر می‌باشد.

یک ترکیب دوربین سه‌گانه در پنل پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی تعبیه شده است. لنز فوق‌عریض نیز سنسور 8 مگاپیکسلی داشته و درنهایت لنز سوم مربوط به سنسور 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج می‌باشد. برای عکس‌های سلفی، این گوشی دارای یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. Moto G52 همچنین دارای بلندگوهای دوگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos می‌باشد.

نظر شما پیرامون مشخصات، طراحی و قیمت گوشی اقتصادی موتورولا Moto G52 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی