حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل در حال کار بر روی یک برنامه برای رقابت با اسنپ‌چت است

نوشته

7 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

با توجه به گزارش جدید منتشر شده از سوی بلومبرگ، اپل در حال کار بر روی یک برنامه جدید برای رقابت با اسنپ‌چت است. این گزارش همچنین می‌گوید که اپل در حال حاضر، مشغول آزمایش ویژگی‌های ارتباطات اجتماعی بیشتری در سیستم‌عامل iOS است. جزئیات بیشتری در این مورد در این گزارش منتشر شده است. در ادامه همراه ترنجی باشید.

با توجه به منابع نزدیک به اپل، مهندسان نرم‌افزار این شرکت در حال حاضر، مشغول کار بر روی یک برنامه‌ی اشتراک‌گذاری ویدیو هستند. اپل در نظر دارد تا برنامه‌ای را بسازد که به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند ویدیو ضبط کنند، فیلترها را اعمال کنند و در کمتر از یک دقیقه، ویدیوی ایجاد شده را در شبکه‌ی اجتماعی بارگذاری کنند. همچنین کاربران خواهند توانست تا ویدیوها را با استفاده از پلتفرم‌ها، مانند توییتر به اشتراک بگذارند. گفته می‌شود که این برنامه، برای رقابت با اسنپ‌چت عرضه خواهد شد.

منابع همچنین می‌گویند که برنامه‌ی اشتراک‌گذاری ویدیوی اپل، ویدیوها را در حالت مربعی که در میان کاربران شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام محبوب است،‌ ضبط خواهد کرد. گفته می‌شود که این شرکت کوپرتینویی قصد دارد تا این برنامه‌ی جدید را در سال ۲۰۱۷ عرضه کند. با این حال، منابع ادعا می‌کنند که مدیران اپل هنوز تصمیم نهایی خود را درباره‌ی عرضه‌ی این برنامه نگرفته‌اند؛ چرا که این برنامه باید از استانداردهای این شرکت پیروی کند.

گفته شده است که این برنامه‌ی اشتراک‌گذاری ویدیو، توسط همان بخش شرکت اپل که نرم‌افزارهای ویدیویی، مثل Final Cut Pro و iMovie را ساخته‌اند، توسعه داده می‌شود. همان‌طور که پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدیو از محبوبیت بالایی برخوردار هستند، اپل قصد دارد تا سهمی در بین کاربران گوشی‌هوشمندی که از شبکه‌های اجتماعی برای اشتراک‌گذاری ویدیوها با دوستان خود هستند، داشته باشد.

گزارش بلومبرگ به این موضوع اشاره می‌کند که در حال حاضر، اپل مشغول آزمایش چند ویژگی جدید ارتباطات اجتماعی برای نسخه‌های جدید سیستم‌عامل iOS است. گفته می‌شود بعضی از این پروژه‌ها، شامل یکپارچه‌سازی تمام ارتباطات (متون، ایمیل‌ها و IM) بین دو نفر در داخل یک صفحه‌نمایش خواهد بود؛ این در واقع، نسخه‌ی بهبود یافته “proactive assistance” است که در سال ۲۰۱۵ از سوی اپل معرفی شد.

پیش از این، اپل تلاش کرده بود تا شبکه‌ی اجتماعی جدیدی با نام Ping را ایجاد کند اما نتوانست انتظارات این شرکت کوپرتینویی را برآورده کند و به‌همین دلیل، با شکست مواجه شد. به‌نظر می‌رسد که این گزارش جدید به این واقعیت اشاره می‌کند که اپل هنوز هم به دنبال راه‌هایی است تا حضور خود را در شبکه‌های اجتماعی بهبود ببخشد. حتی اگر پروژه‌های جدید اپل به مرحله‌ی نهایی نرسند، این شرکت هنوز هم انتظار دارد تا برای رقابت با برنامه‌های محبوب دیگر تلاش کند.

نظر شما چیست؟

[su_button url=”http://www.phonearena.com/news/Apple-reportedly-working-on-a-Snapchat-competitor-a-more-social-iOS_id84534″ target=”blank” text_shadow=”0px 0px 0px #000000″]PhoneArena[/su_button]

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ایزدی