حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند گوگل یک نسخه Fit با حاشیه های ضخیم و قیمت بالا خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، شایعات، گوگل

گوگل در حال آماده شدن برای عرضه اولین ساعت هوشمند این شرکت در بازار است که پیکسل واچ (Pixel Watch) نام دارد اما گویا این دستگاه تنها نیست. امروز منابع می‌گویند این دستگاه با مدل دیگری به نام Google Pixel Watch Fit همراه خواهد شد که اکنون برخی از جزئیات آن در فضای مجازی به بیرون درز کرده است. با ترنجی در بررسی این مشخصات همراه باشید.

در گزارش جدیدی که منبع منتشر کرده، آنها ادعا می‌کند که جزئیاتی در مورد مدل دیگری از ساعت هوشمند گوگل به نام Pixel Watch Fit توسط کارمندان این شرکت شنیده‌اند. اما مشخص نیست که آیا این ساعت با Pixel Watch یکی است یا خیر.

از آنجایی که نام Google Pixel Watch قبلاً توسط این شرکت ثبت علامت تجاری شده است، می‌توان تصور کرد که ساعت هوشمند آینده این برند Pixel Watch نامیده می‌شود. اما این گزارش می‌افزاید که Pixel Watch Fit می‌تواند بجز تفاوت در نامگذاری، تفاوت هایی در طراحی نیز داشته باشد.

ساعت هوشمند گوگل یک نسخه Fit با حاشیه های ضخیم و قیمت بالا خواهد داشت

منبع می‌گوید که مدل Fit برخلاف مدل استاندارد که انتظار می‌رود صفحه‌ نمایشی تقریباً بدون حاشیه داشته باشد، حاشیه‌ های بسیار ضخیمی در اطراف نمایشگر خود خواهد داشت. در مورد ساخت نیز بر خلاف بدنه استیل ضد زنگ مدل استاندارد، مدل Fit طراحی بدنه آلومینیومی دارد. همچنین شایعه شده است که نسخه مشکی ویژه آن نیز معرفی می‌شود.

انتظار می‌رود ساعت‌ های هوشمند آینده این غول فناوری ماه آینده در جریان کنفرانس سالانه توسعه‌ دهندگان Google I/O معرفی شوند. در بخش قیمت‌گذاری نیز انتظار می‌رود Google Pixel Watch Fit حدود 400 دلار قیمت داشته باشد که گران‌تر از سامسونگ Galaxy Watch 4 و تقریباً همان قیمت اولیه خانواده اپل واچ سری 7 است. بنابراین مطابق با گزارش قبلی، قیمت آن می‌تواند بیشتر از ساعت های Fitbit باشد.

 

منتظر معرفی و گوگل Pixel Watch و Pixel Watch Fit هستید؟ قیمت ساعت هوشمند گوگل را قابل قبول می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری