حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه تعمیر رایگان اپل واچ سری ۶ توسط اپل اعلام شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، ساعت هوشمند، مشکلات

اپل یکی از شرکت‌هایی است که ساعت‌های هوشمند بسیار کاربردی و مفیدی تولید می‌کند. این گجت محبوب و دوست داشتنی همواره تحت پشتیبانی اپل بوده و حالا برنامه تعمیر رایگان اپل واچ سری ۶ توسط اپل اعلام شد. همچنین اخباری درباره فراخوانی ساعت‌های اپل واچ سری ۶ نیز به گوش می‌رسد. با ترنجی همراه باشید.

برنامه تعمیر رایگان اپل واچ سری ۶ چیست؟!

اپل امروز یک برنامه و سرویس برای تعمیر ساعت محبوب واچ سری ۶ آغاز کرده تا مشکل صفحه نمایش تعدادی از این دستگاه‌ها که عملکرد آن را تحت تاثیر قرار می‌دهد را بطرف سازد. این شرکت اعلام کرد که درصد کمی از اپل واچ‌های سری ۶ نسخه ۴۴ میلی‌متری دچار مشکلی است که باعث می‌شود صفحه نمایش برای همیشه خاموش شود. این شرکت همچنین می‌افزاید که ساعت‌های آسیب دیده بین آوریل ۲۰۲۱ و سپتامبر ۲۰۲۱ تولید شده‌اند.

اگر فکر می‌کنید دستگاه شما نیز تحت تاثیر قرار گرفته است، به وب سایت این شرکت مراجعه کنید و یا از جستجوگر شماره سریال استفاده کنید تا مشخص کنید که آیا ساعت شما واجد شرایط است یا خیر. اگر سیستم اپل تشخیص دهد که واچ سری ۶ شما واجد شرایط است، می‌توانید آن را به صورت رایگان از اپل یا یک ارائه دهنده خدمات مجاز اپل تعمیر کنید.

برنامه تعمیر رایگان اپل واچ سری ۶

ناگفته نماند که این فقط در مورد مشکل خالی شدن صفحه صدق می‌کند و اگر مشکلات دیگری نیز در ساعت شما وجود داشته باشد، به خصوص مواردی که می‌تواند سرویس صفحه نمایش را مختل کند، ابتدا باید به آن مشکل رسیدگی شود و ممکن است امکان رفع این مشکل به صورت رایگان وجود نداشته باشد. این برنامه در سراسر جهان معتبر است و دستگاه‌های واجد شرایط را به مدت دو سال پس از اولین خرید پوشش می‌دهد.

به گفته PhoneArena، اپل برخی از بهترین ساعت‌های هوشمند را تولید می‌کند و واچ سری ۶ سال گذشته بسیار محبوب بود و به اپل کمک کرد تا بیش از ۵۰ درصد از بازار این محصولات را به دست آورد. از آن زمان به بعد، واچ سری ۷ جایگزین آن شد و حالا ما منتظر مدل جدیدی برای عرضه در ماه سپتامبر هستیم که ممکن است ویژگی‌های جدید و متعددی را ارائه دهد، اما ارائه موارد پیشگامانه (همچون نمایش وضعیت قند خون) ممکن است کمی بیشتر طول بکشد. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا برای ساعت هوشمند شما نیز چنین مشکلاتی پیش آمده است؟ برای تعمیر ساعت هوشمند خود چه اقدامی را انجام دادید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان