حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Ace با شارژر ۱۵۰ وات و Dimensity 8100-Max به قیمت ۳۸۷ دلار در چین رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، وان‌پلاس

گوشی وان پلاس Ace یا همان OnePlus 10R مدت ها در شایعات بود. امروز بالاخره این گوشی اقتصادی جذاب OnePlus رونمایی شده است. وان پلاس Ace با شارژر ۱۵۰ وات و Dimensity 8100-Max به قیمت ۳۸۷ دلار در چین ارایه می شود. شارژر فوق سریع آن می تواند یکی از فاکتورهای مهم فروش‌ش باشد. البته “وان پلاس ایس” در حقیقت همان Realme GT Neo 3 است که ریبرند می شود.

وان پلاس Ace

OnePlus Ace

OnePlus Ace

وان پلاس ایس از تراشه جدید مدیاتک Dimensity 8100-Max 5G، صفحه نمایش OLED در اندازه 6.7 اینچی با رزلوشن FHD+ و رفرش ریت120Hz که زیر شیشه محافظ گوریلا گلس 5 قرار دارد بهره می برد. این پنل نمایشگر ساخت شرکت BOE است و تاچ سمپل ریت ۷۲۰ هرتز دارد.

برای ثبت لحظه ها از سیستم دوربین سه گانه عقب استفاده می کند که شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 با OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی می شوند. شما همچنین یک سوراخ نمایشگر نصب شده در مرکز نمایشگر دارید که میزبان دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

با این حال، بزرگترین دلیل فروش باید استفاده از شارژ 150 واتی باشد. این شرکت ادعا می کند که باتری 4500 میلی آمپر ساعتی می تواند تنها در پنج دقیقه از صفر به 50 درصد برسد، اگرچه هیچ صحبتی در مورد زمان شارژ صفر تا 100 درصد وجود ندارد.

خوشبختانه OnePlus می‌گوید Ace پس از 1600 چرخه شارژ (معادل بیش از چهار سال) 80 درصد سلامت باتری را حفظ خواهد کرد.

OnePlus Ace

OnePlus Ace

وان پلاس همچنین نسخه ای از این گوشی را با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 80 واتی ارائه می کند. در حقیقت شارژر 80 وات هنوز هم روی کاغذ بسیار سریع است، در حالی که باتری 5000 میلی آمپر ساعتی باید به افزایش قابل توجهی در استقامت منجر شود. بنابراین انتخاب مدل 150 وات اصلاً کار ساده ای نیست.

متأسفانه، یکی از ویژگی‌هایی که در اینجا وجود ندارد، دکمه اسلایدی هشدار است. این شرکت مدت‌هاست که این دکمه اسلایدی را بر روی همه گوشی‌های خود ارائه کرده است، اما OnePlus Ace به روند اخیر خود در کنار گذاشتن این ویژگی ادامه می‌دهد.

قیمت وان پلاس Ace

انتظار می رود OnePlus Ace از قیمت معادل 387 دلار برای نسخه 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی ارایه شود و تا قیمت 542 دلار برای مدل 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی پیش برود.

با توجه به اینکه مدل‌های قبلی سری Ace (از برند اوپو) محدود به چین بودند، حدس می‌زنیم که این گوشی فقط یک محصول مخصوص بازار چین باشد. البته شایان ذکر است که OnePlus 10R می تواند نسخه جهانی آن باشد.

نظر شما درباره وان پلاس ایس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، مشخصات خوبی داره الخصوص چیپستش که مدیاتک دایمن سیتی 8100 مکس هستش، که یجورایی از دایمن سیتی 9000 یکم ضعیفتره،قیمت هم خوبه، نمیشه گفت قیمتش زیاده باذاین مشخصات

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)