حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید قلم گلکسی زد فولد ۴ توسط سامسونگ آغاز شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات

بدون شک، گلکسی زد فولد ۴ مورد انتظارترین گوشی هوشمند تاشو برای طرفداران این دسته از طراحی‌های نوآورانه است. گویا سامسونگ در نسل بعدی قصد دارد سنگ تمام بگذارد و یک محصول فوق‌العاده عالی عرضه کند. از همین روی، بر اساس اخبار دریافتی، تولید قلم گلکسی زد فولد ۴ توسط سامسونگ آغاز شده است. با ترنجی همراه باشید.

تولید قلم گلکسی زد فولد ۴ آغاز شده است؛ احتمال تجهیز این دستگاه به درگاه نگهدارنده قلم

گلکسی اس ۲۱ اولترا سال گذشته اولین گوشی سامسونگ بدون درگاه قلم بود که اتفاقا از S Pen نیز پشتیبانی می‌کرد و این قابلیت در ماه آگوست به گلکسی زد فولد ۳ نیز راه یافت. طبیعی است که انتظار داشته باشیم که گلکسی زد فولد ۴ آینده سامسونگ نیز از قلم پشتیبانی کند. یک افشاگر اکنون در این مورد اطلاعات مهمی را ارائه کرده است.

افشاگری به نام Mukul Sharma که با حساب کاربری @stufflistings در توئیتر فعالیت می‌کند، اخیرا گفته است که سامسونگ تولید قلم S Pen گلکسی زد فولد ۴ را در چندین کشور اروپایی و آسیایی آغاز کرده است. این اطلاعات از نظر جزئیات چندان دقیق و کامل نیست، بنابراین نمی‌توان گفت که این قلم چه پیشرفت هایی را نسبت به S Pen Fold Edition و S Pen Pro سال گذشته ارائه می‌دهد.

برخلاف اس ۲۱ اولترا و گلکسی زد فولد ۳، گلکسی اس ۲۲ اولترا دارای یک درگاه برای قلم است و شایعات حاکی از آن است که گلکسی زد فولد ۴ نیز دارای یک درگاه داخلی برای نگهداری قلم است که کاربری آن را بسیار راحت‌تر خواهد کرد و حالا به جای نگه داشتن این قلم در بین لوازم جانبی یا یک قاب خاص، مانند Flip Cover سامسونگ، کافیست قلم را در اسلات مخصوص خود قرار دهید.

تولید قلم گلکسی زد فولد ۴

به گفته PhoneArena، تا به اینجا متوجه شدیم که گلکسی زد فولد ۴ یک اسلات برای نگهداری قلم خواهد داشت. لازم به ذکر است که دو نیمه گلکسی زد فولد ۳ از گلکسی اس ۲۲ اولترا نازک‌تر است و از آنجایی که قلم S تقریبا به ضخامت خود گوشی است، سامسونگ احتمالا باید گلکسی زد فولد ۴ را کمی ضخیم‌تر کند تا فضایی برای قلم ایجاد شود.

این موضوع برای سامسونگ کمی مشکل خواهد بود زیرا گلکسی زد فولد ۳ در حال حاضر دستگاهی بسیار ضخیم است. در غیر این صورت، این شرکت ممکن است ظرفیت باتری را کاهش دهد که طبق شایعات، خبری از چنین احتمالاتی حداقل تا کنون منتشر نشده است و سامسونگ سعی ندارد اینگونه قلم S Pen را در درگاه مخصوص این دستگاه جای دهد.

گلکسی زد فولد ۴ سامسونگ با اسلات اختصاصی قلم S Pen معرفی خواهد شد

دوربین گلکسی زد فولد ۴ با یک پیشرفت و بهبود فوق‌العاده همراه خواهد شد

همچنین، شایعه شده است که گلمسی زد فولد ۴ به مراتب باریک‌تر از گلکسی زد فولد ۳ است که از یک طراحی تک لولا و جدید برخوردار است. گزارشی در نوامبر ۲۰۲۱ اشاره کرده بود که این گوشی ممکن است اسلاتی برای قلم S ارائه ندهد، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. در ادامه، انتظار می‌رود Z Fold 4 نسبت به مدل قبلی خود دوام و مقاومت بیشتری داشته باشد و حسگر اثر انگشت فیزیکی را نیز حفظ کند.

همچنین احتمالا این گوشی اولین دستگاه سامسونگ خواهد بود که دارای دوربینی در سطح پرچمداران خواهد بود. دوربین اصلی این دستگاه با وضوح بسیار بالا و سنسور تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و زوم ۳ برابر برای افزایش دامنه جزئیات همراه خواهد شد. این موضوع ممکن است آن را به یکی از بهترین گوشی‌های دوربین محور سال ۲۰۲۲ تبدیل کند. ظاهرا این گوشی از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس نیز بهره می‌برد و ممکن است قیمتی کمتر از گلکسی زد فولد۳ یعنی حدود ۱۸۰۰ دلار باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان