حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل برندگان چالش Shot on iPhone در بخش عکاسی ماکرو را اعلام کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، دوربین

اپل اخیرا از 10 عکس برنده حالت ماکرو دوربین (Macro Mode) در چالش Shot on iPhone که این شرکت در اوایل سال جاری آن را اعلام کرده بود، رونمایی کرد. این تصاویر همگی با محوریت طبیعت ثبت شده و لحظات جالبی را درکنار قدرت لنز فوق‌عریض دوربین سری جدید آیفون 13 اپل در ثبت آن‌ها به‌نمایش می‌گذارد.

برندگان چالش Shot on iPhone در بخش عکاسی ماکرو اپل

در ماه ژانویه، اپل یک چالش ماکرو آیفون را به‌عنوان جدیدترین رقابت «Shot on iPhone» اعلام کرده و از کاربران خواست تا بهترین عکس‌های ثبت‌شده‌ی خود را در حالت ماکرو به‌اشتراک بگذارند و این شرکت درنهایت امروز برندگان را اعلام کرد.

شرکت‌کنندگان می‌توانستند عکس‌های ماکرو ویرایش نشده‌ای که توسط دو گوشی آیفون 13 پرو و ​​آیفون 13 پرو مکس ثبت شده بودند را مستقیماً از دوربین ارسال کنند، اما عکس‌های ویرایش‌شده ازطریق برنامه Photos اپل یا نرم‌افزار شخص‌ثالث نیز پذیرفته شدند.

یک هیئت بین‌المللی از داوران متخصص، شامل آناند وارما، آپکشا میکر، پیتر مک کینون، پدی چائو، ییک کیت لی، آرم دوپلسیس، بیلی سورنتینو، دلا هاف، کایان درنس و پاملا چن، عکس‌ها را از سراسر جهان بررسی کرده و درنهایت نیز 10 عکس را انتخاب کردند. آثار برنده از چین، مجارستان، هند، ایتالیا، اسپانیا، تایلند و ایالات‌متحده بودند.

عکس‌های برنده همچنین در وب‌سایت اپل، حساب اینستاگرام و موارد دیگر به‌نمایش گذاشته شدند. اپل درادامه اعلام کرد که عکس‌های برنده ممکن است در کمپین‌های دیجیتالی این شرکت مانند فروشگاه‌های اپل یا روی بیلبوردهای تبلیغاتی نیز ظاهر شوند.

چالش Shot on iPhone اپل؛ «توت‌فرنگی در سودا» اثر اشلی لی، از سانفرانسیسکو، ایالات‌متحده

چالش Shot on iPhone اپل؛ «توت‌فرنگی در سودا» اثر اشلی لی، از سانفرانسیسکو، ایالات‌متحده

چالش Shot on iPhone اپل؛ "یک قطره آزادی" توسط Daniel Olah، بوداپست، مجارستان

چالش Shot on iPhone اپل؛ “یک قطره آزادی” توسط Daniel Olah، بوداپست، مجارستان

“الماس مخفی” توسط Jirasak Panpiansin، از شهر چایافوم، تایلند

“غار” اثر Marco Colletta، Taranto، ایتالیا

ما تعدادی از عکس‌های برنده را در اینجا برجسته کرده‌ایم و گالری کامل را می‌توان در بیانیه مطبوعاتی کامل اپل، ازجمله نظرات عکاس و داوران در مورد هر تصویر، مشاهده کرد.

نظر شما درمورد تصاویر برنده در این چالش و همچنین کیفیت عکس‌های ثبت‌شده توسط لنز فوق‌عریض دوربین سری آیفون 13 پرو اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی