حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر یک گوشی مشابه بلک بری KEY2 توسط شرکت Unihertz منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، بلک‌بری، رندر

وقتی نام بلک بری به میان آید، قطعا در ذهن خود طراحی محصولات این شرکت را تجسم خواهید کرد. گوشی‌هایی با صفحه نمایش نسبتا مربعی و برخورداری از صفحه کلید فیزیکی، بهترین راه برای توصیف آن‌ها است. اخیرا تیزر یک گوشی مشابه بلک بری KEY2 توسط شرکت Unihertz منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

احتمال معرفی یک گوشی مشابه بلک بری KEY2 توسط Unihertz

از آنجایی که بلک بری هرگز به OnwardMobility این شانس را نداد که یک گوشی 5G را که حتی با گرفتن مجوزی که به این شرکت اعطا کرده بود، بسازد، پس احتمالا هرگز یک بلک بری 5G را نخواهیم دید مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد. از این گذشته، بلک بری در اوایل سال جاری باقی مانده دارایی گوشی‌های هوشمند خود را به قیمت ۶۰۰ میلیون واگذار کرد.

با این حال، هنوز حداقل یک شرکت وجود دارد که گوشی‌های مشابه بلک‌بری، با کیبوردهای فیزیکی تولید می‌کند و اخیرا یک تیزر در توییتر منتشر کرده است که نشان می‌دهد یک گوشی جدید شبیه به بلک بری به زودی عرضه می‌شود. این شرکت Unihertz است که در سال ۲۰۱۹ گوشی Titan خود را عرضه کرد که یک طراحی الهام گرفته شده از بلک بری پاسپورت داشت. به طوری که نمایشگر تقریبا مربعی ۴.۵ اینچی و حتی صفحه کلید پهن QWERTY پاسپورت را که ترکیبی از دکمه‌های فیزیکی و کلیدهای صفحه لمسی مجازی بود را در این گوشی به کار گرفت.

برای مثال، می‌توانید از کیبورد QWERTY فیزیکی برای تایپ حروف استفاده کنید، اما اگر نیاز به تایپ علائم نگارشی یا سایر کلیدهای خاص داشتید، باید بالای صفحه‌کلید فیزیکی که در آن گزینه‌های تایپ صفحه لمسی بر اساس محتوای نمایشگر ظاهر می‌شوند را انتخاب کنید.

یک گوشی مشابه بلک بری KEY2

تایتان با سیستم عامل اندروید، همه چیزهایی را که طرفداران بلک بری برای یک گوشی واقعی از این شرکت می‌خواستند، را داشت. از جمله دسترسی به فروشگاه گوگل پلی، گواهی مقاومت IP67 در برابر آب و گرد و غبار و حتی یک باتری حجیم ۶۰۰۰ میلی‌ آمپر ساعتی. اما اگر یک انتقاد به آن داشته باشیم، آن هم این بود که اندازه گوشی بسیار بزرگ و خود دستگاه نیز بیش از حد سنگین بود. به همین دلیل سال گذشته Unihertz یک نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر از Titan را ارائه کرد که اگرچه همچنان یک صفحه کلید فیزیکی داشت، اما امکان مقایسه آن با بلک بری پاسپورت را غیر ممکن کرد.

حالا هفته گذشته، Unihertz یک گوشی جدید به سبک و طراحی گوشی‌های BlackBerry را در توییتر منتشر کرد. توییت یک پس‌زمینه سیاه با عبارت «به زودی…» نشان می‌دهد و یک ناحیه کوچک وجود دارد که نور کمی از آنچه در تاریکی پنهان شده است را نشان می‌دهد و شبیه یک گوشی جدید به سبک محصولات بلک‌ بری با صفحه‌کلید فیزیکی است. چندین مشترک توییتر توانستند دقیقا آنچه در زیر تاریکی وجود دارد را کشف کنند و با تغییراتی در تصویر، متوجه شدند این دستگاه یک صفحه کلید فیزیکی دارد که آن را بسیار شبیه به BlackBerry KEY2 کرده است.

یک گوشی مشابه بلک بری KEY2

به گفته PhoneArena، گوشی BlackBerry KEY2 نسخه اصلاح شده تری از BlackBerry KEYone بود که توسط صاحب مجوز بلک بری یعنی TCL ساخته شد. این دستگاه که نسبتا محبوب بود، با وجود اینکه تنها ۸۵۰.۰۰۰ دستگاه از آن به فروش رسیده بود، اما بازهم موفق به حساب می‌آمد. در ادامه برای TCL زمان کافی وجود داشت تا گوشی KEY2 را نیزتوسعه دهد. به نظر می‌رسد که یک گوشی مشابه با Key2 می‌تواند دستگاه بعدی باشد که Unihertz به زودی از آن رونمایی خواهد کرد. همچنین احتمال برخورداری از شبکه 5G در این دستگاه نیز وجود دارد. نظر شما درباره یک گوشی مشابه بلک بری KEY2 که توسط Unihertz در دست ساخت است، چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان