حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهینامه 3C نوبیا رد مجیک ۷ پرو منتشر شد؛ تاکید مجدد بر قابلیت‌ های شارژ سریع

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موبایل، نوبیا

گوشی نوبیا RedMagic 7 Pro 5G یکی از دستگاه‌های مهم نوبیا در حوزه گیمینگ موبایل به شما می‌آید. تا به امروز اخبار و مستندات زیادی نیز درباره آن منتشر شده است. به تازگی و در جدیدترین اخبار به دست آمده، گواهینامه 3C نوبیا رد مجیک ۷ پرو منتشر شده است که جزئیاتی مهم درباره قابلیت‌های شارژ سریع آن فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

گواهینامه 3C نوبیا رد مجیک ۷ پرو منتشر شد؛ یک دستگاه گیمینگ فوق‌العاده در راه است…!

گوشی هوشمند گیمینگ RedMagic 7 Pro 5G نوبیا، گواهی خود را از وب سایت 3C دریافت کرده است که این مسئله، معرفی قریب الوقوع آن را تایید می‌کند. نوبیا در حال آماده شدن برای رونمایی از گوشی‌های مورد انتظار سری RedMagic 7 خود است. علاوه بر موارد ذکر شده، این سازنده گوشی‌های هوشمند چینی قبلا تأیید کرده است که سری گوشی‌های هوشمند گیمینگ پرچمدار خود را در ماه آینده در این کشور عرضه خواهد کرد. متأسفانه نوبیا هنوز تاریخ دقیق عرضه سری RedMagic 7 ا اعلام نکرده است.

رسما تأیید شد که نوبیا ردمجیک ۷ ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

در حالی که گیمرهای مشتاق موبایل همچنان منتظر اطلاعات بیشتری در مورد گوشی گیمینگ بعدی Nubia هستند، برخی از اطلاعات حیاتی در مورد نسخه Pro این دستگاه به صورت آنلاین منتشر شده است. گوشی هوشمند RedMagic 7 Pro قبل از معرفی در وب سایت ارائه گواهی 3C ظاهر شده است. این اطلاعات، قابلیت‌های مرتبط با شارژ گوشی را مشخص می‌کند. در ادامه به بررسی و ذکر مشخصات این دستگاه می‌پردازیم

گوشی RedMagic 7 Pro گواهی 3C را دریافت کرد

گوشی Nubia RedMagic 7 Pro با شماره مدل NX709J در وب سایت 3C ظاهر شده است و جزئیاتی در مورد قابلیت‌های شارژ سریع این دستگاه ارائه شده است. لیست 3C نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند گیمینگ نوبیا از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. جهت یادآوری، ننسخه معمولی این دستگاه با شماره مدل NX679J نیز از شارژ سریع ۱۶۵ واتی پشتیبانی می‌کند. همان شماره مدل نیز در وب سایت TENAA مشاهده شده و تأیید می‌کند که Red Magic 7 دارای باتری ۲۱۹۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود. به همین ترتیب، لیست 3C دستگاه نشان می‌دهد که مدل پایه این دستگاه از قابلیت شارژ سریع تا ۱۶۵ وات (۲۰ ولت / ۸.۲۵ آمپر) پشتیبانی می‌کند.

گواهینامه 3C نوبیا رد مجیک ۷ پرو

با این حال، طبق لیست FCC، نسخه جهانی این گوشی از شارژ سریع ۶۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. علاوه بر این، یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری در این این دستگاه وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده خواهد داشت.

سایر مشخصات این دستگاه

متأسفانه، نوبیا از به اعلام و انتشار جزئیات بیشتر در مورد گوشی‌های هوشمند پرچمدار سری RedMagic 7 خودداری کرده است. با این حال، بر اساس اطلاعات قبلی می‌توان گفت که که این دستگاه احتمالا به پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۱ مجهز خواهد شد. از سوی دیگر، نسخه Pro این گوشی احتمالا مانند مدل اصلی با ۱۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شود. برخی از اطلاعات حیاتی در مورد مدل اصلی اخیرا در فضای مجازی منتشر شده است. به عنوان مثال، این شرکت قبلا نشان داده است که این گوشی از پنل پشتی شفاف در طراحی خود استفاده خواهد کرد.

گواهینامه 3C نوبیا رد مجیک ۷ پرو

از سوی دیگر، این دستگاه احتمالا دارای سه دوربین در پشتی دستگاه است که شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. در جلوی دستگاه، این گوشی دارای یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس‌های سلفی و برقراری تماس‌های ویدیویی خواهد بود. علاوه بر این، این گوشی احتمالا از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی از نوع OLED بهره‌مند خواهد بود که وضوح Full HD+ را ارائه می‌دهد.

ردمجیک ۷ با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در GeekBench مشاهده شد

علاوه بر این، صفحه نمایش دستگاه میزبان حسگر اثر انگشت نیز می‌باشد که در زیر آن قرار گرفته است. سیستم عامل این دستگاه اندروید ۱۲ با رابط کاربری RedMagic خواهد بود. به گفته gizchina، نوبیا احتمالا بقیه جزئیات را در مورد آینده این خانواده در هنگام عرضه فاش می‌کند و برخی از مشخصات را قبل از معرفی رسمی آن به اشتراک می‌گذارد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا شما اهل تجربه گیمینگ با موبایل هستید؟ از نظر شما این دستگاه باید در چه چیزی بهتر از بقیه موارد عمل کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان