حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A52 سامسونگ رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

یکی از گوشی های پرفروش سامسونگ را می توان Galaxy A52 دانست. اگر شما این گوشی را دارید خبر خوب آن است که آپدیت One UI 4.1 گلکسی A52 سامسونگ رسما ارایه شده است. رابط کاربری One UI 4.1 جدیدترین پوسته نرم افزاری این شرکت است که با خانواده گلکسی اس ۲۲ معرفی شد.

آپدیت One UI 4.1 گلکسی A52

سامسونگ ماه گذشته آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 را برای گلکسی A52 5G منتشر کرد. خوب این که آپدیت مذکور اکنون برای مدل 4G که One UI 4 را ۴ ماه پیش دریافت کرده بود، عرضه شده است.

ما تغییرات کامل به‌روزرسانی را نداریم، اما یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده در توییتر نشان می‌دهد که ابزارهای ویرایش به برنامه گالری گلکسی A52 اضافه شده است.

گلکسی A52

گلکسی A52

رابط کاربری One UI 4.1 برای گلکسی A52 در حال حاضر در برزیل در حال عرضه است و به زودی برای سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

اگر هنوز آپدیت One UI 4.1 را در Galaxy A52 خود ندارید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات گوشی > منوی به‌روزرسانی نرم‌افزار، آن را به صورت دستی بررسی کنید.

قابلیت های One UI 4.1 سامسونگ

رابط کاربری One UI 4.1 ویرایشگر عکس بهبود یافته، عملکرد گالری بهتر و همچنین ویجت های بهبود یافته را به همراه دارد. می‌توانید لینک صفحات وب را به یادداشت‌ها اضافه کنید. در دستگاه‌های دارای قلم، می‌توانید یادداشت برداری کنید و سپس در ابزار دیگری تغییراتی در آنها ایجاد کنید.

برخی از قابلیت های وان‌یوآی ۴.۱ از قرار زیر هستند:

۱- قابلیت Google Duo Live Sharing

با برنامه Google Duo، کاربران در هر نقطه از جهان می توانند برای مشاهده تصاویر در گالری همراه با دوستان؛ با قابلیت Google Duo Live Sharing تصویر را از صفحه نمایش دستگاه خود برای مخاطبین نمایش دهند. هنگام برنامه ریزی یک سفر یا در یک کنفرانس ویدئویی کاری؛ امکان اشتراک گذاری پنجره مرورگر یا برنامه یادداشت Samsung Notes مفید خواهد بود.

۲- قابلیت RAW Expert 

با اپلیکیشن Expert RAW دارندگان گوشی های هوشمند گلکسی اس 21 اولترا و اس 22 می توانند تصاویر خود را به محلی برای اعمال خلاقیت های جذاب تبدیل کنند. این ابزار ویرایش عکس، از کنترل نوردهی و ISO و انتخاب لنز مناسب را به شما می دهد. همچنین به شما این امکان را می دهد که عکس را با جزئیات دقیقاً در تلفن هوشمند خود روتوش کنید. نتیجه نهایی از نظر کیفیت بسیار بهتر هستند.

افزایش مجازی رم در One UI 4.1 تا ۸ گیگابایت با قابلیت RAM Plus امکان‌پذیر است

۳- قابلیت “پاک کن” هوشمند

با ابزار بهبود یافته Eraser کاربران می توانند نه تنها اشیاء تصادفی را در پس زمینه حذف کنند، بلکه سایه‌ها و حتی بازتاب‌ها در پنجره‌ها را که یک عکس عالی را خراب می‌کنند هم قابل حذف شدن است. کافی است دکمه “پاک کردن سایه ها” یا “پاک کردن بازتاب ها” را فشار دهید – “پاک کن” هوشمند همه کارهای لازم را انجام می دهد.

۴- اشتراک گذاری راحت عکس

بهینه‌سازی خودکار عکس در One UI می تواند اشتراک‌گذاری فوری تصویر را آسان‌تر کند. خود دستگاه ویرایش های بهینه ای را برای عکس انتخابی ارائه می دهد و سپس آن را ارسال می کنید.

نظر شما درباره رابط کاربری سامسونگ چیست؟ آپدیت One UI 4.1 را می پسندید؟ گلکسی A52 شما این آپدیت را دریافت کرده است؟

آپدیت One UI 4.1 سامسونگ برای کدام گلکسی ها ارایه می شود؟ + قابلیت ها

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)