حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر پلی 6T و 6T Pro با ۱۰ گیگابایت حافظه رم و نمایشگر ۹۰ هرتزی رونمایی شدند

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

ممکن است مالکیت برند آنر تغییر کرده باشد، اما شیوه نام‌گذاری گوشی های هوشمند این شرکت تغییری نکرده است. این کمپانی دو گوشی جدید از سری آنر پلی را معرفی کرده است. این دستگاه ها دارای ۱۰ گیگابایت حافظه رم (به همراه رم مجازی) و نمایشگر های ۹۰ هرتزی هستند. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات آنر پلی 6T و 6T Pro را بررسی کنیم.

آنر پلی 6T و 6T Pro با تراشه های مدیاتک معرفی شدند

تماشایی ترین ویژگی سری Honor Play 6T بدون شک فناوری توسعه هوشمند حافظه است. این ویژگی امکان افزایش رم تا ۲ گیگابایت را فراهم خواهد ساخت. ابتدا به نسخه پیشرفته و گران قیمت تر، یعنی آنر پلی 6T Pro می‌پردازیم. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی است که رفرش ریت ۹۰ هرتزی را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این صفحه نمایش ۹۳.۶ درصد از پنل جلویی دستگاه را به خود اختصاص داده است. آنر پلی ۶ تی پرو طراحی ظریفی دارد. این تلفن هوشمند تنها ۱۷۵ گرم وزن و ۷.۴۵ میلی متر ضخامت دارد.

Honor Play 6T/ Pro

تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۱۰ نیروی پردازشی مورد نیاز جدیدترین گوشی هوشمند آنر را تأمین می‌کند. این دستگاه تنها در یک نسخه ۸ گیگابایت رم عرضه می‌شود. اما خوشبختانه می‌توانید از بین حافظه های ذخیره سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی یکی را انتخاب کنید. Honor Play 6T Pro باتری پرظرفیتی ندارد. این دستگاه به یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپری به همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۰ واتی مجهز شده است. میزان شارژ این دستگاه تنها با ده دقیقه متصل بودن به آداپتور از صفر به چهل درصد و در سی دقیقه، ۶۷ درصد شارژ خواهد شد. آنر ادعا می‌کند که با ده دقیقه شارژ کردن ۶ تی پرو می‌توان سه ساعت بازی آنلاین انجام داد.

Honor Play 6T Pro

برای عکاسی، Play 6T Pro به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز شده است؛ که از سنسور ۱/۲ اینچی و پیکسل های ۰.۸ میکرو متری استفاده می‌کند. پیکسل ها در هنگام عکاسی می‌توانند تجمیع شوند (هر چهار پیکسل یک پیکسل را تشکیل خواهند داد) و به این ترتیب جزئیات عکس ها حتی در نور کم نیز مطلوب خواهد بود.

آنر پلی ۶ تی چه مشخصاتی دارد؟

به سراغ برادر کوچکتر، یعنی آنر پلی 6T می‌رویم. این دستگاه از صفحه نمایش ۶.۷۴ اینچی با رفرش ریت ۹۰ هرتز و تاچ سمپلینگ ریت ۱۸۰ هرتزی بهره می‌برد. این گوشی هوشمند ۸.۶۲ میلی متر ضخامت و ۱۹۸ گرم وزن دارد. این وزن و ضخامت بیشتر، به دلیل استفاده این گوشی از باتری پرظرفیت تر ۵,۰۰۰ میلی آمپری است. اما در این مدل دیگر خبری از شارژر ۴۰ واتی نیست و به فست شارژ ۲۲.۵ واتی اکتفا شده است.

Honor Play 6T

آنر پلی ۶ تی دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی است. ماژول دوربین نیز طراحی مستطیلی شکلی داشته و سه لنز (۱۳+۲+۲ مگاپیکسل) درون آن قرار گرفته اند. این دستگاه نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه دیمنسیتی ۷۰۰ تأمین می‌کند.

آنر مجیک 4 لایت با اسنپدراگون 695 معرفی شد: همان Honor X30/X9 5G

گوشی های جدید آنر با چه قیمتی عرضه خواهند شد؟

همان‌طور که GizmoChina اشاره می‌کند، نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی آنر پلی ۶ تی پرو قیمتی معادل ۱,۳۹۹ یوان (۲۱۹ دلار) دارد. و نسخه ۲۵۶ گیگابایتی نیز با برچسب قیمتی ۱,۵۹۹ یوان (۲۵۱ دلار) به دست کاربران می‌رسد. از طرفی دیگر نسخه ۸+۱۲۸ گیگابایتی 6T با قیمت ۱,۱۹۹ یوان (۱۸۸ دلار) عرضه می‌شود. و برای تهیه نسخه ۲۵۶ گیگابایتی باید ۱,۳۹۹ یوان (۲۱۹ دلار) بپردازید. این دستگاه در رنگ های آبی، مشکی و نقره‌ای در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. در نهایت لازم به ذکر است که هر دو این گوشی ها از اندروید ۱۲ و رابط کاربری MagicUI 5.0 بهره مندند و عرضه آن ها از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره گوشی های جدید آنر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی