حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات ویوو X Note فاش شد: اسنپدراگون 8 نسل 1 و دوربین 50 مگاپیکسلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

دیروز بود که برای شما نوشتیم پرچمداران سال 2022 ویوو شامل یک گوشی هوشمند تاشو و یک گوشی استاندارد که پیش‌تر از آن با عنوان 5 NEX یاد می‌شد، به‌ترتیب NEX X Fold و NEX X Note نام‌گذاری می‌شوند. حال به‌تازگی افشاگر چینی، WHY LAB، با افشای مشخصات اصلی ویوو X Note ادعا کرده است که این دستگاه به‌زودی معرفی خواهد شد.

مشخصات ویوو X Note

طبق اطلاعات منتشرشده، پیش ‌از این انتظار می‌رفت V2170A با نام NEX 5 عرضه شود، اما همان‌طور که در بالا ذکر شد، با نام Vivo X Note ارائه خواهد شد. گواهی 3C نشان می‌دهد که این دستگاه ممکن است با یک شارژر 80 واتی عرضه شود. این گوشی همچنین دارای گواهینامه TENAA می‌باشد، اما جزئیات آن هنوز ظاهر نشده است.

Vivo X Note دارای صفحه‌نمایش 7 اینچی AMOLED E5 سامسونگ با لبه‌های کمی خمیده و سوراخ نمایشگر در قسمت مرکزی صفحه است. این صفحه همچنین رزولوشن +Quad HD و رفرش‌ریت 120 هرتز را نیز با خود به‌همراه خواهد شد. چندی پیش یک افشاگر چینی دیگر با نام Bald is Panda، مشخصات طراحی این گوشی هوشمند را فاش کرده بود که ابعاد 168x76x9.2 میلی‌متری داشته و وزن آن نیز 221 گرم است.

مشخصات ویوو X Note

مشخصات ویوو X Note

تاکنون اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی Vivo X Note منتشر نشده است. درباره دوربین‌های اصلی اما، پنل پشتی این گوشی میزبان یک دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سامسونگ S5KGN1، سنسور 48 مگاپیکسلی فوق‌عریض سونی IMX598، سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 و سنسور 8 مگاپیکسلی OV08A10 zoom خواهد بود.

انرژی X Note توسط یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تأمین شده که از شارژ 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. Vivo X Note یک گوشی پرچمدار خواهد بود که از اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی از گواهینامه‌های مهم ازجمله IP68 نیز پشتیبانی کند. حدس زده می‌شود که گوشی تاشو Vivo در زمان معرفی این دستگاه معرفی خواهد شد.

نظر شما پیرامون مشخصات ویوو X Note چیست؟ آیا منتظر رونمایی از این گوشی پرچمدار هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی