حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کاهش فروش سری گلکسی اس 22 در کره جنوبی به‌دلیل مشکل محدودیت عملکرد آن‌ها

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

چندی پیش کمپانی سامسونگ به‌دلیل کاهش عمدی عملکرد سری گلکسی اس 22 خود، موردانتقاد شدید قرار گرفت. در پی عواقب این اقدام، شاهد آن بودیم که گوشی‌های پرچمدار این شرکت از نتایج بنچمارک Geekbench حذف شدند. در ادامه اما، غول کره‌ای بیانیه‌ای صادر کرد و درنهایت نیز پس از انتشار یک آپدیت، تعیین وضعیت این حالت را به‌عهده‌ی کاربران گذاشت. بااین‌حال، تمامی این موارد به وجهه‌ی این موضوع کمکی نکرده؛ چراکه طبق گزارش‌ها، فروش سری پرچمدار گلکسی اس 22 در کره جنوبی روند کاهشی را تجربه می‌کند.

کاهش فروش سری گلکسی اس 22

بر اساس گزارشی از The Korea Times، اگرچه سامسونگ به مشکل کاهش عملکرد که به آن سرویس بهینه‌سازی بازی (GOS) نیز گفته می‌شود، پرداخته، اما فروش سری گلکسی S22 در کره جنوبی بهبود نیافته است. واضح است که مشتریان تصمیم سامسونگ مبنی‌بر کاهش عمدی عملکرد گوشی‌های هوشمند رده‌بالای خود از سوی سامسونگ را به‌هیچ‌عنوان قبول نمی‌کنند. دلیل دیگری که باعث کاهش این فروش می‌شود این است که برای این کاربران روشن نشد که هدف اصلی GOS چیست.

در ادامه، سامسونگ یک به‌روزرسانی منتشر کرد که به کاربران اجازه می‌داد GOS را غیرفعال کنند، اما به‌نظر می‌رسد که حتی این موضوع نیز کمکی به این شرکت نکرده است. ازلحاظ تاریخی، سری گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار سامسونگ در بازار داخلی خود عملکرد خوبی داشته‌اند، اما این گزارش ادعا می‌کند که شرکای اپراتور این شرکت اقدامات شدیدی را برای افزایش یارانه‌ها به‌منظور فروش دستگاه‌های بیشتر انجام داده‌اند.

کاهش فروش سری گلکسی اس 22

کاهش فروش سری گلکسی اس 22

طبق گزارش‌ها، KT و LG Uplus یارانه‌های گلکسی اس 22 و گلکسی اس 22 پلاس را تا 500000 وون یا 410 دلار افزایش داده‌اند. اپراتورها پیش‌تر این یارانه‌ها را برای مدل اولترا به‌همان میزان افزایش داده بودند. درحال‌حاضر، یارانه‌های پیشنهادی بیش از 150000 وون یا مبلغ 124 دلاری است که قبلاً ارائه شده بود.

برای یادآوری، GOS فقط عملکرد بازی‌ها را محدود نمی‌کند، بلکه برنامه‌هایی مانند TikTok ،Netflix و Instagram را نیز کنترل می‌کند. چیزی که GOS از آن جلوگیری نکرد، بنچمارک کردن اپلیکیشن‌هایی مانند Geekbench بود که این تصور را ایجاد می‌کرد که همه مدل‌های گلکسی S22 در این برنامه به‌طور طبیعی امتیازبندی نشده بودند. می‌توان این بحث را مطرح کرد که سامسونگ عمداً GOS را برای بهینه‌سازی عمر باتری به گوشی‌های هوشمند خود ارائه کرده است؛ اما اگر چنین بود، راه‌های مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که بسیاری از آن‌ها به اطلاع مالک دستگاه نیز می‌رسد.

دیدگاه شما پیرامون کاهش فروش سری گلکسی اس 22 در کره جنوبی به‌دلیل کند کردن عمدی عملکرد آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی