حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی، مشخصات و بنچمارک iQOO Neo 6 لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | IQOO

برند iQOO گوشی هوشمند پرچمدار iQOO Neo 6 را در تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۱ و در چین معرفی خواهد کرد. قبل از عرضه رسمی، طراحی، مشخصات و بنچمارک iQOO Neo 6 لو رفته است. در ادامه با هم آیکو نئو ۶ را بیشتر خواهیم شناخت.

تصاویر نشان می دهد که iQOO Neo 6 در جعبه آشنای مشکی رنگ وارد چین می شود. مدل نارنجی این گوشی با قاب پشتی چرمی دیده می شود. گزارش ها نشان می دهد که این دستگاه در رنگ های مشکی و آبی نیز عرضه خواهد شد.

جعبه iQOO Neo 6

جعبه iQOO Neo 6

آیکو نئو ۶ دارای یک جزیره دوربین بزرگ در بالا است که یک دوربین سه گانه و یک فلاش LED را در خود جای داده است. متاسفانه اطلاعاتی در مورد مشخصات این دستگاه در دسترس نیست.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که گوشی Vivo با V2196A که در سایت‌های گواهی‌نامه چینی دیده شده است، با نام iQOO Neo6 در این کشور عرضه خواهد شد. همین دستگاه اکنون با برخی از مشخصات کلیدی آن در بنچمارک های AnTuTu ظاهر شده است.

بنچمارک iQOO Neo 6

بنچمارک iQOO Neo 6

لیست بنچمارک AnTuTu نشان می دهد که آیکو Neo 6 به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1، 12 گیگابایت رم LPDDR5 به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و سیستم عامل اندروید 12 مجهز خواهد شد. نمایشگر رفرش ریت 120 هرتز را ارائه می دهد.

همانطور که در تصویر بالا می بینید، بنچمارک Antutu گوشی آیکو Neo 6 از ۱ میلیون و ۶۰ هزار عبور می کند. این گوشی اخیرا در بنچمارک Geekbench با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ و 12 گیگابایت رم به همراه سیستم عامل اندروید 12 دیده شده بود و توانست امتیاز 1193 در تست تک هسته ای و 3523 در تست چند هسته ای Geekbench را ثبت کند.

کوالکام Snapdragon 8 Gen 1 | اسنپدراگون ۸ نسل ۱ رسما معرفی شد

گزارش های قبلی نشان داده است که آیکو Neo 6 دارای صفحه نمایش 6.62 اینچی AMOLED به رزلوشن FHD+ است. انتظار می رود این گوشی از باتری 4700 میلی آمپر ساعتی که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند، انرژی بگیرد. همچنین احتمالاً دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌ای است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی جدید آیکو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)