حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جعبه Pixel 6a گوگل لو رفت: تایید طراحی مشابه Pixel 6

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، گوگل

تاکنون گزارش‌های مختلف حاکی از آن بوده که گوگل در حال آماده‌سازی نسخه مقرون‌به‌صرفه گوشی‌های هوشمند سری Pixel 6 با نام Pixel 6a است. هفته گذشته، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه Pixel 6a می‌تواند در کنفرانس توسعه دهندگان گوگل ۲۰۲۲ یعنی Google I/O 2022 معرفی شود. امروز می بینیم که جعبه Pixel 6a گوگل لو رفته و شاهد تایید طراحی مشابه با پیکسل ۶ هستیم.

جعبه Pixel 6a

به تازگی تصویر جدیدی به اشتراک گذاشته شده که جعبه خرده‌فروشی Pixel 6a را نشان می‌دهد و نشان می‌دهد که عرضه این گوشی نزدیک است. این جعبه تصویری از پیکسل 6a را روی خود دارد که طراحی مشابه پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را تأیید می کند. به نظر می رسد که قاب دوربین گوشی از شیشه ساخته شده است اما می تواند پلاستیکی براق نیز باشد. شایعات قبلی همچنین حاکی از آن است که این دستگاه کاملاً از پلاستیک ساخته خواهد شد.

فلاش LED بزرگ در سمت راست نیز همان چیزی است که در رندرهای قبلی نشان داده شده بود و به نظر می رسد گوگل در این دستگاه اقتصادی واقعاً سوراخ میکروفون و فوکوس خودکار لیزری را حذف کرده است.

Pixel 6a

Pixel 6a

در بخش مشخصات، گزارش های قبلی نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش 6.2 اینچی OLED و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر خواهد بود. مشابه پیکسل 6 و 6 پرو، این گوشی نیز به چیپست Google Tensor مجهز شده و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

در بخش دوربین، یک سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 و یک دوربین فرق عریض با حسگر تصویر 12 مگاپیکسلی سونی IMX355 وجود خواهد داشت. دوربین جلوی دستگاه در داخل یک سوراخ نمایشگر قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره پیکسل 6a چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)