حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ برگزاری Google I/O 2022 کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل مشخص شد: 21 و 22 اردیبهشت 1401

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل

کمپانی گوگل روز چهارشنبه رسما اعلام کرد کنفرانس بزرگ سالانه توسعه‌دهندگان خود، 2022 Google I/O، در تاریخ 11 و 12 می (21 و 22 اردیبهشت) برگزار خواهد شد. این رویداد بار دیگر به‌طور کاملا آنلاین است و به‌نظر می‌رسد حداقل بخشی از کنفرانس به‌صورت زنده از Amphitheatre Shoreline، یک مکان ویژه برای Google I/O، پخش می‌شود.

تاریخ برگزاری Google I/O 2022

Alex Garcia-Kummert، سخنگوی گوگل در بیانیه‌ای به The Verge اعلام کرد:

«رویداد امسال درمقابل تعداد محدودی از مخاطبان زنده پخش می‌شود و کاملاً رایگان و به‌صورت مجازی برای همه آزاد است.»

این رویداد یک روز کوتاه‌تر از حدمعمول است و به‌جای سه‌شنبه، از چهارشنبه آغاز می شود. طبق بیانیه گوگل که با Ina Fried از Axios به‌اشتراک گذاشته شده است، این مخاطبان محدود عمدتاً از کارمندان گوگل و برخی از شرکا تشکیل خواهند شد.

طبق یک پرسش متداول، ثبت‌نام رایگان خواهد بود و در ماه جاری آغاز می‌شود. همچنین، هیچ بلیتی وجود نخواهد داشت که به‌نظر می‌رسد به این معنی است که همه کسانی که قصد شرکت در این رویداد بزرگ را دارند، می‌توانند در آن شرکت کنند.

تاریخ برگزاری Google I/O 2022

تاریخ برگزاری Google I/O 2022

Google I/O در سال 2020 به‌دلیل همه‌گیری COVID-19 لغو شد و در سال 2021 نیز به‌عنوان یک رویداد آنلاین بازگشت. این شرکت در رویداد سال گذشته اعلامیه‌های بزرگی را ارائه کرد، ازجمله معرفی طراحی «Material You» اندروید 12، افشای به‌روزرسانی‌های Google Workspace و درنهایت گفتن اینکه سیستم‌عامل Wear OS گوگل و تایزن سامسونگ در یک پلتفرم ادغام خواهند شد که اکنون با نام Wear OS 3 شناخته می‌شود.

ما دقیقاً نمی‌دانیم امسال گوگل چه چیزی را برای ما درنظر گرفته است، اما با توجه به اینکه این شرکت پیش‌تر اولین پیش‌نمایش اندروید 13 را منتشر کرده، به‌نظر می‌رسد یکی از تمرکزهای اصلی بر روی این سیستم‌عامل همراه خواهد بود.

درهمین‌حال، باید دید که Made by Google از پخش زنده برای معرفی محصولات جدید مانند رویکرد خود در سال 2019 استفاده خواهد کرد یا خیر. شایعات زیادی درباره معرفی دو دستگاه Pixel 6a و Pixel Watch در این رویداد نیز وجود دارد.

دیدگاه شما پیرامون تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل (Google I/O 2022) چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی