حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

همکاری شیائومی با لایکا در کد های مخفی یکی از پرچمداران شیائومی افشا شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

همکاری شیائومی با لایکا می‌تواند نزدیک باشد. زیرا این شرکت پشتیبانی از فیلتر های لایکا را در برنامه ویرایشگر گالری MIUI خود اضافه کرده است. این خبر در دو روز گذشته موج جدیدی از شایعات و افشاگری ها را به راه انداخته بود. اما قابل اطمینان ترین این موارد نشان می‌دهند که شیائومی در حال ایجاد زمینه برای همکاری با شرکت خوش‌نام و آوازه Leica است که ممکن است این همکاری با Xiaomi 12 Ultra یا MIX 5 Pro به ثمر بنشیند.

به نظر می‌رسد که شیائومی در حال آماده سازی برنامه های کاربردی خود و هماهنگ کردن آنها برای همکاری آتی با لایکا است. اردیبهشت ماه سال گذشته بود که به شما عزیزان در ترنجی گفتیم که همکاری لایکا با هواوی با سری P50 به پایان می‌رسد. حال اما یک توسعه دهنده کنجکاوارجاعاتی را به امکانات Leica در آخرین نسخه از برنامه ویرایشگر گالری MIUI کشف کرده است. برای اطلاع، این نسخه از برنامه نسخه v0.7.5 است که شیائومی آن را با رام های چینی MIUI ارائه می‌کند.

همانطور که تصاویر زیر نشان می‌دهند، این برنامه شامل سطر هایی برای چهار فیلتر دوربین با ذکر نام لایکا است. به طور خاص، شیائومی سطر هایی را با نام فیلتر های مختلف که در همگی آنها اسم لایکا دیده می‌شود، اضافه کرده است.

همکاری شیائومی با لایکا در کد های مخفی ویرایشگر گالری شیائومی دیده می‌شود

همکاری شیائومی با لایکا را در کد های مخفی ویرایشگر گالری شیائومی ببینید

افشاگر مربوطه اضافه می‌کند که اگر چه شیائومی این فیلترها را در نسخه 0.7.5 برنامه ویرایشگر گالری MIUI اضافه کرده است، اما هیچ یک از آنها فعال نیستند. با این حال، حضور آن‌ ها نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار بر روی دوربین خود در ارتباط با لایکا است.

همکاری شیائومی با لایکا در کد های مخفی ویرایشگر گالری شیائومی دیده می‌شود

همکاری شیائومی با لایکا را در کد های مخفی ویرایشگر گالری شیائومی ببینید

همکاری شیائومی با لایکا در شیائومی 12 اولترا و یا میکس 5 پرو صورت می‌گیرد

به‌طور جداگانه، یک افشاگر دیگر ادعا می‌کند که Xiaomi 12 Ultra یا MIX 5 Pro دوربین‌ های بسیار پیشرفته «توسعه‌یافته توسط لایکا» را روانه بازار خواهند کرد. ظاهراً پرچمدار بعدی شیائومی به سنسور 50 مگاپیکسلی سونی IMX8xx که از الگوریتم‌ های لایکا بهره می‌برد و دارای سنسور 1/1.1 اینچی است، متکی خواهد بود. چندی پیش در ترنجی از عرضه قریب‌الوقوع سنسور جدید سونی برای شما نوشتیم.

همچنین، افشاکننده ادعا می‌کند که این گوشی از فیلمبرداری 8K با فیلتر های اصلی فیلم لایکا، همراه با دوربین های فوق عریض پرمگاپیکسل و زوم پریسکوپی پشتیبانی می‌کند. به نقل از منبع، شیائومی تاریخ عرضه ای برای شیائومی 12 اولترا یا میکس 5 پرو تعیین نکرده است. اما انتظار می رود که شیائومی 12 اولترا کمتر از چند ماه آینده عرضه شود.

 

نظر شما راجع به همکاری شیائومی با لایکا چیست؟ آیا این شرکت نیز می‌تواند مانند هوآوی همکاری سازنده‌ای با لایکا داشته باشد و یک ارتقاء گستره را در دوربین های خود به ارمغان آورد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری