حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ مراسم WWDC 2022 اپل شاید ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ بوده و مراسم حضوری باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به گفته Jon Prosser شاید کنفرانس توسعه دهندگان WWDC 2022 اپل دوشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ برگزار خواهد کرد. کنفرانس WWDC 2021 یک روز دیرتر و ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ برگزار شده بود که البته آن روز هم “دوشنبه” بود. برخلاف رویداد سال گذشته که برای بینندگان علاقه مند به صورت مجازی پخش شد، انتظار می رود رویداد امسال با تماشاگران حضوری همراه باشد.

WWDC 2022 اپل

اوایل این ماه، گوگل اعلام کرد که کنفرانس سالانه توسعه دهندگان این برند یعنی Google I/O 2022 از چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت تا فردای همان روز برگزار خواهد شد. گوگل سال گذشته نیز این رویداد را به صورت مجازی برگزار کرد اما امسال آن را در مقابل تماشاچیان زنده که متشکل از کارمندان و شرکای گوگل است، برگزار خواهد کرد. در حالی که هزینه دیدن Google I/O تا 1150 دلار هزینه داشت، امسال کارمندان Google می توانند این رویداد را به صورت حضوری و رایگان ببینند.

اگر منابع Prosser درست بگویند WWDC 2022 برای اولین بار از زمان کنفرانس توسعه دهندگان سال ۲۰۱۹ قرار است به صورت زنده و با حضور حضار به صورت فیزیکی و در سالن برگزار شود. به طور سنتی کنفرانس WWDC به مدت پنج روز ادامه دارد، به این معنی که کنفرانس 2022 ممکن است تا ۲۰ خرداد ادامه پیدا کند.

اپل

اپل

معرفی iOS 16 و دیگر سیستم عامل های اپل

این رویداد باید شامل اطلاعات تازه ای درباره سیستم عامل های iOS 16، iPadOS 16، watchOS 9، tvOS 16 و macOS 13 باشد. همچنین می‌توانیم نگاهی سریع به هدست واقعیت ترکیبی (AR/VR) اپل داشته باشیم، اگرچه به نظر نمی‌رسد که این هدست به اندازه کافی در دسترس باشد. طبق گفته مارک گورمن از بلومبرگ، این دستگاه اواخر امسال رونمایی یا اوایل سال 2023 عرضه خواهد شد.

معمولاً می‌توانید پخش زنده WWDC را از وب‌سایت اپل، کانال Apple در YouTube و برنامه Apple Developer که می‌توانید در iPhone و iPad خود دانلود کنید، مشاهده کنید.

شما توسعه دهنده اکوسیستم اپل هستید؟ WWDC 2022 البته می تواند برای کاربران عادی هم جذاب باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)