حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کیفیت ساخت نامطلوب آیپد ایر 5 اپل نارضایتی شماری از کاربران را به‌دنبال داشته است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

به‌گزارش وب‌سایت iMore و با توجه به پست‌هایی که به‌تازگی در رسانه‌های اجتماعی منتشر شده است، برخی از کاربران آیپد ایر 5، از کیفیت ساخت و بدنه آخرین تبلت اپل شکایت دارند.

کیفیت ساخت نامطلوب آیپد ایر 5

در شکایت‌های مطرح‌شده آمده است که آیپد ایر نسل پنجم دارای محفظه آلومینیومی نازک‌تر است که منجر به ایجاد صدای جیرجیر، احساس توخالی در دست و فشار خفیف در پشت دستگاه می‌شود که نمایشگر دستگاه را نیز منحرف می‌کند. موضوعی در Reddit حاوی تعداد زیادی شکایت از کاربران iPad Air است که می‌گویند نگرانی‌هایی درباره کیفیت ساخت این تبلت دارند. در پست ابتدایی این تاپیک آمده است:

من امروز دو آیپد ایر 2022 آبی رنگ سفارش داده و پس از دریافت، کمی شوکه شدم. صفحه پشتی آلومینیومی بسیار نازک‌تر از iPad 4 است که هم‌اکنون دراختیار دارم. وقتی دستگاه را در دست می‌گیرید، تقریباً می‌توانید باتری را ازطریق صفحه‌نمایش آن احساس کنید. هر دو آیپد ایر جدید حس یکسانی دارند و وقتی آن‌ها را در دست می‌گیرید، صدای جیرجیر می‌کنند. این اتفاق در آیپد ایر 4 رخ نداده است.

کیفیت ساخت آیپد ایر 5

کیفیت ساخت آیپد ایر 5

تعداد زیادی از کاربران در این پست با این موضوع موافقت کرده و آن را گسترش دادند که نشان می‌دهد این یک مورد خاص نیست و برخی از کاربران حتی ویدیوهایی از صداهای خش‌دار ناشی از ضربه‌های ملایم بر روی نمایشگر دستگاه را برای برجسته کردن برخی از مشکلات تبلت اپل منتشر کرده‌اند. برخی از کامنت‌ها گفته‌اند که آیپد ایر نسبت به مدل قبلی خود «حس کیفیت بسیار پایینی دارد» و اشاره می‌کند که در قسمت پشتی دستگاه تفاوت قابل‌تشخیصی وجود دارد. در یکی از کامنت‌ها آمده است: «احساس می‌کنم که می‌توانم درون دستگاه را از پشت آن احساس کنم».

اولین بررسی‌های نسل پنجم آیپد ایر در اوایل این هفته به‌اشتراک گذاشته شد، اما هیچ فردی به کاهش کیفیت ساخت اشاره نکرده و به‌جز گزینه‌های رنگی جدید، آیپد ایر ازنظر طراحی ظاهری مشابه مدل نسل قبلی خود است. ویژگی‌های کلیدی جدید آیپد ایر 5 شامل همان تراشه M1 موجود در آیپد پرو، اتصال 5G در مدل‌های سلولار، دوربین جلوی 12 مگاپیکسلی ارتقا یافته با پشتیبانی از Center Stage، درگاه USB-C تا 2 برابر سریع‌تر برای انتقال داده و گزینه‌های رنگی جدید است. قیمت این دستگاه همچنین از 599 دلار در ایالات‌متحده برای 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی شروع می‌شود.

دیدگاه شما پیرامون نارضایتی شماری از کاربران از کیفیت ساخت پایین آیپد ایر 5 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی