حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک تغییر در طراحی آیپد ایر ۲۰۲۲ که شاید به آن توجه نکرده باشید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در رویداد «Peek Performance» اپل دیدیم که این شرکت به طور رسمی از نسل بعدی مجموعه آیپد ایر خود با تراشه M1، اتصال 5G و طیف گسترده‌ای از انتخاب رنگ رونمایی کرد. تبلت iPad Air 2022 اما یک نکته جالب دارد. در حقیقت یک تغییر در طراحی آیپد ایر ۲۰۲۲ که شاید به آن توجه نکرده باشید. اما آن چیست؟

تغییر در طراحی آیپد ایر ۲۰۲۲ در بخش لوگو-نوشته

همزمان با این که که پیش‌سفارش‌ها فعال می‌شود، خریداران مشتاق متوجه شده‌اند که آیپد ایر نسل پنجم (یا مدل 2022) دارای یک تغییر طراحی است که اپل از زمان عرضه اولین آیپد خود در سال 2010 تغییری در آن جا نداشته است. اما این تغییر چیست؟

در آیپد جدید و روی قاب پشتی آن به جای «iPad» عبارت “iPad Air” درج شده است. این تغییر شاید خیلی مهم به نظر نرسد اما تغییر نگرش اپل را به نحوه نام گذاری شفاف تر و قابل تمایز دادن بیشتر محصولاتش نشان می دهد.

عبارت iPad Air روی قاب پشتی آیپد ایر ۲۰۲۲

عبارت iPad Air روی قاب پشتی آیپد ایر ۲۰۲۲

این تغییر طراحی خیلی عجیب به نظر نمی رسد. با این که نسل جدید آیپد پرو یا آیپد مینی هنوز چنین موضوعی را دریافت نکرده اند اما به احتمال زیاد نسل های آینده این تبلت ها چنین تغییری را داشته باشند. با توجه به تنوع خانواده iPad به نظر من این که کاربر عادی بتواند با نگاه کردن به پشت دستگاه مدل کلی آن را ببیند، بد نیست.

نظر شما درباره این تغییر چیست؟ فکر می کنید که شاید در آینده و روی قاب پشتی آیفون ها هم چنین تغییری در نظر گرفته شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)