حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S22 FE می‌تواند دارای یک تغییر اساسی در بخش پردازنده خود باشد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در حالی که فقط دو ماه از معرفی پرچمدار مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی S21 FE می‌گذرد، شاید خیلی زود باشد که راجع به S22 FE حرف بزنیم. اما امروز یک افشاگر چینی که سابقه چندانی ندارد، جزئیات مهمی در مورد گلکسی S22 FE ارائه کرده است. بیایید در ترنجی به این بررسی این شایعه بپردازیم.

گلکسی S21 FE سرانجام پس از ماه ها تاخیر دو ماه پیش معرفی شد. این گوشی دارای بسیاری از مشخصات مشابه گلکسی اس 21، از جمله تراشه های جدید 5 نانومتری است. اما به نظر می رسد سامسونگ در آستانه شکستن یک سنت بزرگ است.

سامسونگ گلکسی S21 FE رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸ با اندروید ۱۲

گلکسی S22 FE ممکن است از تراشه مدیاتک دیمنسیتی 9000 استفاده کند

این افشاگر می‌گوید که سامسونگ در حال کار بر روی تلفنی است که از تراشه دیمنسیتی 9000 مدیاتک پشتیبانی می‌کند. این قدرتمندترین تراشه شرکت تایوانی است که تا به حال ساخته شده است و دارای مشخصات قابل مقایسه با کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 و سامسونگ اگزینوس 2200 است که دو نوع مختلف سری گلکسی S22 را همراهی می‌کنند.

این افشا کننده می‌گوید که گوشی مورد بحث دارای باتری 4500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و دقیقاً مطمئن نیست که نام آن گلکسی A53 Pro باشد یا گلکسی S22 FE. اما با توجه به اینکه سامسونگ هرگز گوشی گلکسی A5x Pro را عرضه نکرده است، احتمالاً این دستگاه گلکسی S22 FE است. اگر اینطور باشد، سامسونگ رویه تجهیز پرچمداران مقرون به صرفه خود را با همان تراشه های گوشی های رده بالای سری S خود زیر پا می‌گذارد.

اگرچه هنوز دیمنسیتی 9000 را در عمل مشاهده نکرده‌ایم، اما امتیازات بنچمارک ادعا شده نشان می‌دهند که این مدل حتی سریع‌تر از اسنپدراگون 8 نسل 1، اگزینوس 2200 و تراشه گوگل Tensor است که پیکسل 6 را همراهی می‌کند.

سامسونگ گلکسی S22 FE می‌تواند دارای نسخه‌ای مجهز به پردازنده دیمنسیتی 9000 باشد

نسخه مجهز به مدیاتک احتمالاً محدود به برخی مناطق می‌شود

البته متأسفانه این تراشه به ایالات متحده نمی‌رود. به این معنی که اگر سامسونگ واقعاً از آن برای گلکسی S22 FE استفاده کند، در مدل های اروپایی موجود خواهد بود. نسخه های آمریکایی و چینی احتمالاً اسنپدراگون 8 نسل 1 را دریافت خواهند کرد.

با فرض اینکه دیمنسیتی 9000 مطابق با شایعات مطرح شده باشد، اکثر مصرف کنندگان ظاهراً از این تصمیم راضی خواهند بود. متأسفانه با وجود تمام هیاهوها، اگزینوس 2200 بهتر از نسل قبلی خود نبود. همچنین پردازنده گرافیکی ساخت AMD نیز هیچ شگفتی بزرگی را انجام نداده است. البته خیلی سریع است اما همچنان از رقبا عقب تر است.

در حال حاضر هیچ چیز دیگری در مورد گلکسی S22 FE مشخص نیست، اما اگر از همان فرمول S21 FE پیروی کند، اساساً یک گلکسی S22 با تغییرات کوچک خواهد بود. بنابراین می‌توان انتظار یک نمایشگر با اندازه مشابه و مشخصات نمایشگر جدید را داشت. در ادامه نیز می‌توان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و شاید یک دوربین سلفی بهتر را برای آن تصور نمود.

به نظر می‌رسد این دستورالعمل جدید برای این گوشی در سال 2022 کاربران را خوشحال‌تر کند. البته با فرض اینکه سامسونگ این دستگاه را قبل از پایان سال جاری میلادی معرفی کند.

نظر شما چیست؟ گلکسی S22 FE را با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 ترجیح می‌دهید یا دیمنسیتی 9000؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوبه از اگزینوسی که به ایران میاد بهتره

اوه اوه ینی فکر کن اگه مثلا A53s یا پرو یا S22 FE با دایمن ۹۰۰۰ بیاد میشه قاتل پرچمدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری