حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر جدید Wear OS 3 به تازگی فاش شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، گجت‌های پوشیدنی، گوگل

سیستم عامل Wear OS یکی از شناخته شده‌ترین سیستم عامل‌های دنیا است که گوگل آن را برای ساعت‌های هوشمند توسعه داده است. اخیرا تصاویر جدید Wear OS 3 فاش شده است که طراحی و ظاهر آن را تا حدودی نمایان می‌کند. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر جدید Wear OS 3؛ تغییرات خاص و محسوس در کنار ظاهری چشم نواز

به گزارش وب سایت خبری 9to5Google، تصاویر جدیدی که از برنامه همراه Wear OS در فروشگاه Google Play گرفته شده است، نگاهی گذرا به ظاهر و طراحی داخلی Wear OS 3 دارد تا یک تصور ساده از آنچه که گوگل برای این سیستم عامل تدارک دیده است را نمایش دهد.

احتمالا می‌دانید که در حال حاضر، فقط Galaxy Watch 4 و Galaxy Watch 4 Classic سامسونگ روی Wear OS 3 اجرا می‌شوند. از آنجایی که سامسونگ رابط کاربری One UI خود را روی Wear OS 3 اجرا می‌کند، نمی‌توانید با این دو ساعت هوشمند سامسونگ، تجربه‌ای از سبک اندروید گوگل را داشته باشید. اما اکنون می‌توان نگاهی ساده به رابط کاربری پیکسل واچ خود گوگل داشته باشیم و Wear OS 3 را برای ساعت‌های هوشمند دیگری که احتمالا از پوسته پیشفرض Wear OS 3 استفاده می‌کنند را مشاهده کنیم.

تصاویر جدید Wear OS 3

تصاویر گرفته شده از صفحه برنامه همراه Wear OS در فروشگاه گوگل پلی، طراحی مجدد Google Assistant در Wear OS 3 و احتمالا یک آیکون برای تعداد گام‌های Fitbit را نشان می‌دهد. همچنین می‌توان دید که چگونه یک اعلان پیام دریافتی و یک اعلان برای یک رویدادهای آینده در تقویم کاربر، در پوسته پیشفرض سیستم عامل WearOS 3 نمایش داده می‌شود.

اولین نگاه به Wear OS 3 خالص بدون رابط‌کاربری One UI سامسونگ را ببینید

این اسکرین شات‌ها همچنین نشان می‌دهند که نسخه پیشفرض رابط کاربری Wear OS 3 چگونه می‌تواند برنامه YouTube Music یا Google Messages را نمایش دهد.

تصاویر جدید Wear OS 3

همانطور که قبلا توسط PhoneArena گزارش شده بود، سال گذشته گوگل یک پیش‌نمایش مبتنی بر Wear OS 3 را مخصوص توسعه‌ دهندگان منتشر کرد. در این پیش‌نمایش توسعه‌ دهندگان، اولین باری بود که دیدیم Wear OS 3 بدون پوسته One UI سامسونگ چه شکلی خواهد بود. نظر شما در این مورد چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان