حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین نگاه به Wear OS 3 خالص بدون رابط‌کاربری One UI سامسونگ را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | ساعت هوشمند، سیستم عامل

اوایل سال جاری، سامسونگ و گوگل با مشارکت یکدیگر جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل پوشیدنی مخصوص ساعت‌های هوشمند با نام Wear OS 3 را معرفی کردند که درادامه نیز، نسل جدید ساعت‌های سامسونگ با نام گلکسی واچ ۴ با این پلتفرم اما با پوسته One UI Watch مبتنی‌بر آن عرضه شد. با این حال، ما تاکنون ندیده‌ایم که Wear OS بدون رابط‌کاربری اختصاصی سامسونگ به چه شکل است. اکنون، گوگل شبیه‌ساز Wear OS 3 خود را بروزرسانی کرده و به ما نگاه جدیدی از نسخه خالص این سیستم‌عامل را نشان می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود که آپدیت Wear OS 3 در ماه آینده برای ساعت‌های هوشمند غیر سامسونگی منتشر شود.

اولین نگاه به Wear OS 3 خالص

به‌گزارش وب‌سایت droid-life و به‌نقل از Mishaal Rahman، اسکرین‌شات‌های نسخه خالص Wear OS 3 بدون پوسته سامسونگ توسط یک کاربر در شبکه اجتماعی reddit مشاهده شده است که صفحات تنظیمات مختلف، تایمر، تنظیمات سریع و نمایشگر همیشه روشن بر روی صفحه‌نمایش ساعت را نشان می‌دهد.

طبق تصاویر، این سیستم‌عامل اکنون کمی مرتب‌تر شده است، اما به‌نظر نمی‌رسد که تفاوت فاحشی با نسخه‌های پیشین خود داشته باشد؛ به‌غیر از دکمه‌های بزرگ‌تر و منحنی‌تر و نمادهای رنگارنگ‌تر. با این حال، همان‌طور که گفتیم منوها تمیزتر شده و ازنظر بصری ساده‌تر به‌نظر می‌رسند.

اولین نگاه به Wear OS 3 خالص

اولین نگاه به Wear OS 3 خالص

شایان‌ذکر است که این بیلد همچنان مبتنی‌بر اندروید 11 می‌باشد، بنابراین کسانی که انتظار دارند یک طراحی مجدد Material You را ببینند، احتمالاً باید تا بهینه‌سازی اندروید 12 متناسب با آن، منتظر بمانند.

آخرین نسخه از پلتفرم همراه گوگل به سازندگان ساعت‌های هوشمند اجازه می‌دهد تا پوسته‌های نرم‌افزاری خود را اضافه کنند. بنابراین برخی از ابزارها، پوسته‌ها و واچ‌فیس‌های پوشیدنی که تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند از Wear OS 3 در سال 2022 استفاده خواهند کرد، می‌توانند با آنچه امروز در اینجا می‌بینیم متفاوت باشند.

پیش‌تر لیست تمامی ساعت‌های هوشمندی که در آینده بروزرسانی Wear OS 3 را دریافت خواهند کرد، برای شما منتشر کرده بودیم؛ اما اگر می‌خواهید آخرین نسخه Wear OS را در‌حال‌حاضر داشته باشید، در غیر این صورت تنها باید به تهیه Galaxy Watch 4 اکتفا کنید.

نظر شما درباره طراحی رابط‌کاربری خالص سیستم‌عامل پوشیدنی گوگل با نام Wear OS 3 چیست؟ آیا ظاهر ساده و تروتمیزتر آن را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی