حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پوکو M4 گلوبال چه مشخصاتی خواهد داشت؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، شایعات

می دانیم که اکثر گوشی های ردمی و پوکو به نوعی یک موبایل هستند که ری-برند می شوند. در حالی که ۴ ماه پیش پوکو M4 Pro 5G رسما رونمایی شد اما مدل پایه آن هنوز رونمایی نشده است. پرسش اینجاست که شیائومی پوکو M4 گلوبال چه مشخصاتی خواهد داشت؟ خب باید بگویم یک ری-برند احتمالی دیگر اینجا باید رخ بدهد، یک ری-برند بزرگ!

شیائومی پوکو M4 گلوبال

اگر به یاد داشته باشید ۲ هفته پیش بود که شیائومی ردمی Note 11E 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد. گفته می شود که این گوشی در خارج از چین با چند نام دیگر رونمایی می شود که یکی از آن ها پوکو ام ۴ است!

در حقیقت ردمی Note 11E در بازارهای مختلف جهانی با ۳ اسم زیر ارایه خواهد شد:

  1. ۱- POCO M4 5G
  2. ۲- Redmi 10 Prime Plus
  3. ۳- Redmi 10 5G

شیائومی ردمی Note 11E 5G با مدیاتک Dimensity 700 رسما معرفی شد

ردمی نوت ۱۱ ای دارای پردازنده Dimensity 700 مدیاتک بوده و با باتری قوی 5000 میلی آمپر ساعتی ارائه می شود. علاوه بر این، رفرش ریت ۹۰ هرتز را ارائه می دهد و دارای تنظیمات دوربین عقب 50 مگاپیکسلی است.

نام‌های Redmi 10 5G و Redmi 10 Prime+ 5G احتمالا برای ردمی نوت ۱۱ ای در بازار هند هستند.

فلسفه ری-برند کردن گوشی ها این است که بعضی نام ها در برخی بازارها پرطرفدارتر و شناخته شده تر هستند. مثلا در بازار ما و پس از موفقیت نسبی پوکو M3 می توان گفت که اگر این دستگاه با نام پوکو M4 وارد شود، بهتر شناخته شده و فروش بهتری داشته باشد. با این حال شاید در یک بازار ردمی ۹ فروش خوبی داشته و نام ردمی ۱۰ برای این دستگاه در آن جا بیشتر پاسخگو باشد.

به هر صورت، این شیائومی است و شهره به ری-برند کردن چند باره یک مدل موبایل در بازارهای مختلف و سردرگم برای ارائه آپدیت به هرکدام!

نظر شما درباره پوکو ام ۴ احتمالی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)