حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوکو M4 ماه آینده با نمایشگر ٩٠ هرتزی و دوربین ۶۴ مگاپیکسلی وارد رقابت می‌شود!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | پوکو، شایعات

پوکو طی سال ٢٠٢١، عملکرد واقعاً خوبی داشت و موفق شد تا در بازار جهانی، نشان دهد که چه پتانسیلی برای به چالش کشیدن رقبای خود دارد. اما کار پوکو تمام نشده است و به زودی گوشی اقتصادی پوکو M4 با ویژگی‌های پیشرفته‌تر توسط این برند رونمایی می‌شود. این دستگاه، احتمالاً طی ماه آینده روانه بازار می‌شود.

پوکو M4 با نمایشگر ٩٠ هرتزی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی به زودی معرفی می‌شود!

پوکو حدود دو ماه پیش گوشی Poco M4 Pro 5G را معرفی کرد.

 

پوکو M4 Pro 5G معرفی شد: دیمنسیتی ٨١٠ و رنگ بندی جذاب به قیمت ٢١٩ یورو

 

به نقل از Gizmochina، گزارشات جدید حاکی از این هستند که کمپانی پوکو در نظر دارد تا به زودی از جانشین Poco M3، یعنی گوشی Poco M4 رونمایی کند. این جزئیات مربوط به نسل جدید گوشی‌های اقتصادی سری M پوکو، توسط Mukul Sharma با Mysmartprice به اشتراک گذاشته شده است. با استناد به این اطلاعات، پوکو قرار است گوشی ارزان قیمت جدیدش را با نمایشگر ٩٠ هرتزی و دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی روانه بازار کند. گفته می‌شود که تاریخ رونمایی Poco M4 طی ماه آینده خواهد بود.

در حالی که اطلاعات زیادی از مغز متفکر این گوشی اقتصادی در دسترس نیست، اما ظاهراً به مانند برادر بزرگ‌تر این گوشی، شاهد به کارگیری تراشه‌ای از مدیاتک در این دستگاه خواهیم بود. انتظار می‌رود که به لطف این تراشه، پوکو M4 از اینترنت 5G نیز پشتیبانی کند. مشخصات دیگری نیز از این گوشی فاش شده‌اند؛ اما منبع این اطلاعات، به مانند منبع اولیه خبر، موثّق نیست.

بر اساس اطلاعات این منبع ثانویه، گوشی Poco M4 دارای دوربین اصلی سه گانه ٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو خواهد بود. حسگر تصویر اصلی دستگاه، ساخت آمنی ویژن است و OV64B40 نام دارد. پنل نمایشگر ٩٠ هرتزی این گوشی اقتصادی، از نوع IPS LCD خواهد بود. بنابراین، دور از انتظار نیست اگر حسگر تشخیص اثرانگشت آن بر روی فریم قرار گیرد.

پوکو M3

پوکو M3

نکته منفی که در مورد Poco M4 ذکر شده است، به ارائه آن با رابط کاربری MIUI 12.5 و اندروید ١١ مربوط می‌شود. این یعنی با وجود میسر بودن امکان ارائه MIUI 13 و اندروید ١٢، شاهد این اتفاق خواهیم بود! با این حال، توجه داشته باشید که هیچ یک از این گزارشات، رسمی نیستند و ممکن است نسخه نهایی این گوشی، تفاوت‌های اساسی داشته باشد.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟ آیا گوشی می‌تواند مانند Poco M3، این نسل از گوشی اقتصادی خود را نیز به خوبی به فروش برساند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Aryak1

پرطرفدار

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️