حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر جدید گوگل از اضافه شدن ویژگی های تازه به Wear OS حکایت دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ساعت هوشمند، سیستم عامل، گوگل

امروز، ۲۸ام اردیبهشت ماه می باشد و طبق برنامه قبلی، قرار است کنفرانس توسعه دهندگان گوگل(Google I/O) در سال ۲۰۲۱، تا ساعاتی دیگر برگزار شود. انتظار می رود در این رویداد، کمپانی گوگل بروزرسانی ها و تغییرات مختلفی را در محصولات نرم افزاری خود، از جمله انتشار نسخه جدید اندروید ۱۲، اعلام کند. یکی دیگر از تغییراتی که احتمالا امسال شاهد آن باشیم، توجه ویژه گوگل به سیستم عامل مخصوص محصولات پوشیدنی های خود، یعنی Wear OS است. حال به تازگی، این شرکت تیزر جدیدی را منتشر کرده که خبر از اضافه شدن ویژگی های جدید به Wear OS می دهد.

تیزر گوگل پیرامون ویژگی های جدید اضافه شده به Wear OS

به نقل از وب سایت gsmarena، از زمانی که گوگل شرکت پوشیدنی و تناسب اندام Fitbit را خریداری نموده، شایعه شده بود که این شرکت قصد دارد تا در نهایت عناصر جدیدی را از سیستم عامل FitBit، در Wear OS گنجانده و همچنین محصولات پوشیدنی جدید تولید شده توسط خود را عرضه کند. حال، با توجه به تیزر جدید منتشر شده توسط گوگل پیرامون ویژگی های جدید این سیستم عامل، می توان امیدوار بود که نهایتا این اتفاق در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت روی دهد.

تیزر جدید Wear OS

تیزر جدید Wear OS

 

همچنین چندی پیش بود که شایعه ای مطرح شد مبنی بر اینکه سامسونگ، قصد دارد سیستم عامل Tizen خود را در نسل جدید ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۴، رها کرده و به Wear OS با پوسته اختصاصی One UI، روی آورد. مزیت عمده ای که Wear OS نسبت به Tizen دارد، پشتیبانی بالا از برنامه های شخص ثالث در فروشگاه Wear OS می باشد.

سیستم عامل گوگل Wear OS جدید برمبنای Android 11 و Snapdragon Wear 4100 رسما معرفی شد

در نهایت دیدگاه شما در مورد اضافه شدن ویژگی های تازه به سیستم عامل پوشیدنی گوگل چیست؟ به نظر شما، امشب این شرکت، نسخه جدیدی از Wear OS را رونمایی کرده و یا به اضافه کردن چند ویژگی جدید مانند کیبورد Gboard به این سیستم عامل که خبر آن پیش تر منتشر شده بود، بسنده می کند؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی