حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پخش زنده مراسم اپل ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را چگونه تماشا کنیم؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

پنج روز پیش تاریخ برگزاری رویداد آینده اپل مشخص شد. مراسم اپل Peek Performance سه شنبه 17 اسفند 1400 برگزار می شود، رویدادی که احتمالا یک آیفون جدید ارزان را با خود به همراه دارد. اگر دوست دارید این مراسم را به صورت زنده ببینید، در این مطلب به شما خواهیم گفت که پخش زنده مراسم اپل ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ را چگونه تماشا کنید.

پخش زنده مراسم اپل ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

مراسم اپل Peek Performance

مراسم اپل Peek Performance

طبق معمول شما ۲ راه برای تماشای پخش زنده مراسم های اپل دارد و مراسم پیک پرفورمنس هم از قاعده مستثنی نیست. اولین راه وب سایت اپل و دومی یوتیوب است.

این مراسم ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه به وقت تهران و به صورت آنلاین پخش خواهد شد. البته مراسم به صورت “Live” نیست ولی منظور از پخش زنده این است که اولین مرتبه ای است که این مراسم پخش می شود و نحوه پخش آن به صورت آنلاین است.

برای تماشای مراسم اپل Peek Performance از وب سایت این شرکت می توانید روی لینک زیر کلیک کنید:

📽️📽️ تماشای پخش زنده مراسم Unleashed اپل از وب سایت این شرکت  📽️📽️

توجه داشته باشید که تماشای مراسم از وب سایت Apple به این دلیل خوب است که نیازی به فیلترشکن ندارد. از طرفی اما شما کنترلی روی کیفیت پخش ندارید و وب سایت اپل با نهایت کیفیت ممکن براساس پهنای باند شما این مراسم را استریم می کند. پس اگر می خواهید حجم اینترنت خود را مدیریت کنید، گزینه بعدی یعنی یوتیوب برای شما مفیدتر است.

برای تماشای مراسم اپل Peek Performance از یوتیوب شما می توانید با روشن بودن فیلترشکن خود از همین صفحه از قاب زیر به تماشای مراسم اپل بنشینید:

شما این مراسم را به صورت زنده تماشا خواهید کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)