حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال‌حاضر برنامه‌ای برای عرضه آیمک جدید با نمایشگر بزرگ‌تر ندارد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

با معرفی مک استودیو و نمایشگر استودیو دیسپلی جدید، اپل بی‌سروصدا تولید آیمک 27 اینچی را که با پردازنده اینتل فروخته می‌شد، متوقف کرد. درحالی‌که این شرکت به مطبوعات اعلام کرد که فروش آیمک 27 اینچی برای همیشه متوقف شده است، شایعات حاکی از آن بود که اپل یک “iMac Pro” جدید در دست‌ساخت دارد، اما گزارش جدید ادعا می‌کند که غول مستقر در کوپرتینو درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای معرفی آیمک با نمایشگر بزرگ‌تر ندارد.

آیمک جدید اپل با نمایشگر بزرگ‌تر

منابع مطلع به برنامه‌های اپل در مصاحبه با 9to5Mac گفته‌اند که این شرکت درحال‌حاضر هیچ برنامه‌ای برای عرضه آیمک با نمایشگر بزرگ‌تر در آینده نزدیک ندارد. این اطلاعات از همان منابعی می‌آید که پیش از معرفی رسمی Mac Studio و Studio Display، شایعه وجود آن‌ها را فاش کرده بودند.

همان‌طور که پیش‌تر گزارش دادیم، اپل درحال کار بر روی نسل بعدی مک‌ها با تراشه جدید M2 خود است که شامل مک بوک ایر، مک بوک پرو و ​​مک مینی جدید می‌باشد. بااین‌حال، وقتی صحبت از آیمک به‌میان می‌آید، این شرکت درحال‌حاضر برنامه‌ای برای عرضه نسخه‌های پیشرفته جدید از کامپیوتر all-in-one خود ندارد.

آیمک جدید اپل با نمایشگر بزرگ‌تر

آیمک جدید اپل با نمایشگر بزرگ‌تر

این مورد نه‌تنها برای یک مدل با نمایشگر بزرگ‌تر، بلکه برای نسخه‌هایی با تراشه‌های Pro ،Max یا Ultra نیز صدق می‌کند. بر اساس اطلاعات مشاهده‌شده توسط 9to5Mac، اپل درحال کار بر روی یک آیمک 24 اینچی جدید است که انتظار می‌رود در سال 2023 معرفی شود، اما مشابه مک بوک ایر و مک بوک پرو 13 اینچی، بعید به‌نظر می‌رسد که پردازنده‌های پیشرفته اپل را دارا باشد.

البته به‌خاطر داشته باشید که برنامه‌های اپل ممکن است تغییر کند و این بدان معنا نیست که این شرکت پیش‌تر کار بر روی نسخه‌های مختلف iMac را آغاز نکرده است. اما درحال‌حاضر، منابع نشان می‌دهند که اپل بر روی تبلیغ مک استودیو و مک پرو آینده با تراشه سفارشی به کاربران حرفه‌ای خود تمرکز کرده است.

ماه گذشته، گزارش بلومبرگ فاش کرد که اپل ممکن است در ماه ژوئن در WWDC 2022، مک‌های جدیدی را معرفی کند و مک‌های بیشتر حتی تا پایان سال عرضه خواهند شد.

دیدگاه شما پیرامون عدم‌معرفی آیمک جدید اپل با نمایشگر بزرگ‌تر در آینده نزدیک چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی