حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی درحال توسعه نمایشگر OLED برای آیپد 11 و 12.9 اینچی آینده اپل است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ال‌جی، شایعات، نمایشگر

گزارش جدیدی که اخیرا از سوی رسانه کره‌ای Elec منتشر شده است، برنامه‌های اپل برای معرفی آیپد آینده خود با نمایشگر OLED را تأیید می‌کند. طبق این گزارش، به‌نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد وظیفه تولید نمایشگر OLED برای آیپد پرو 11 و 12.9 اینچی خود را به کمپانی ال جی واگذار کند.

توسعه نمایشگر OLED آیپد توسط ال جی

رسانه Elec ادعا می‌کند که LG Display درحال توسعه دو مدل از پنل‌های OLED می‌باشد که قرار است در آیپدهایی که در آینده از سوی اپل معرفی خواهند شد، استفاده شود.

    به‌گفته‌ی منابع، LG Display درحال توسعه نمایشگر مدل‌های 12.9 اینچی و 11 اینچی است. آن‌ها گفته‌اند که این شرکت همچنین توسعه‌دهنده انحصاری مدل 12.9 اینچی خواهد بود.

    اپل نیز درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از ساختار پشت‌سرهم دوپشته برای پنل های OLED است که برای مدل‌های آینده آیپد استفاده می‌کند. کمپانی مستقر در کوپرتینو همچنین درحال برنامه‌ریزی برای استفاده از ترانزیستورهای لایه نازک اکسید پلی کریستالی (LTPO) با دمای پایین (TFT) بر روی این پنل‌ها است.

    پنل‌های OLED پشت‌سرهم، دارای دو لایه به‌جای لایه‌ای که در پنل‌های OLED تک پشته‌ای استفاده می‌شود، هستند. این به این پنل‌ها اجازه می‌دهد تا دو برابر روشنایی و طول عمر چهار برابر بیشتری در مقایسه با پنل‌های OLED تک‌پشته داشته باشند.

توسعه نمایشگر OLED آیپد توسط ال جی

توسعه نمایشگر OLED آیپد توسط ال جی

این اولین بار نیست که این نشریه گزارش می‌دهد که اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه یک آیپد OLED در آینده است. در‌حال‌حاضر، The Elec بیان می‌کند که شرکت کوپرتینویی قصد دارد در سال 2024 این مدل از تبلت‌های خود را راهی بازار کند.

پیش از این، گفته می‌شد که سامسونگ دیسپلی نیز در تلاش است تا با ال جی برای تولید پنل‌های OLED آیپد آینده اپل رقابت کند؛ اما مشخص نیست چه کسی برنده این نبرد خواهد بود.

ازآنجایی‌که جدول زمانی ارائه این مدل برای دو سال آینده برنامه‌ریزی شده، همه چیز ممکن است تغییر کند، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم که این روند با Samsung Display و LG Display چگونه پیش می‌رود.

دیدگاه شما پیرامون توسعه نمایشگر OLED دو مدل پرو از آیپدهای اپل توسط ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی