حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ال جی تولید انبوه پنل OLED مورداستفاده در آیپد آینده اپل را آغاز کرده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، ال‌جی، نمایشگر

به گزارش نشریه کره‌ای Elec، به‌نظر می‌رسد معرفی آیپد اپل با نمایشگرهای OLED به واقعیت نزدیک‌تر می‌شود، زیرا ال جی دیسپلی درحال آماده‌سازی تجهیزات تأسیسات خود به‌منظور ساخت پنل‌های اولد مورداستفاده در آیپدهای آینده است.

تولید انبوه پنل OLED آیپد توسط ال جی

ظاهراً غول کره‌ای درحال تغییرات قابل‌توجهی در خطوط تولید خود است تا بتواند پنل‌های نمایشگر OLED را برای مدل‌های آینده آیپد اپل عرضه کند. براساس این گزارش، این موضوع از آنجا نشأت می‌گیرد که LG Display درحال انتقال تجهیزات تولیدات پنل OLED به کارخانه خود در Paju کره جنوبی است. به‌گفته‌ی منابع مطلع در مصاحبه با The Elec، جابجایی تجهیزات فعال به خط تولید دیگر، امر بسیار نادری است، زیرا نیاز به کالیبراسیون مجدد داشته و امکان آسیب به آن‌ها درحین حمل‌ونقل نیز وجود دارد.

کارخانه Paju درحال‌حاضر دارای دو خط تولید است که پنل‌های OLED منعطف را برای آیفون‌های اپل تولید می‌کند و ال جی از چندی پیش درحال ساخت خط دیگری به‌منظور افزایش ظرفیت تولید پنل‌های آیفون است. خط چهارم جدید اما، پنل‌های OLED متفاوتی را تولید می‌کند که در آیپد مورداستفاده قرار خواهد گرفت. همچنین هر خط تولید می‌تواند تا 15000 پنل را در ماه آماده‌سازی کند.

تولید انبوه پنل OLED آیپد توسط ال جی

تولید انبوه پنل OLED آیپد توسط ال جی

این دومین باری است که کارخانه Paju مرکزی در برنامه‌های آیپد اولد اپل نقش ایفا می‌کند. ماه گذشته، ETNews ادعا کرد که LG Display قصد دارد کارخانه Paju را برای عرضه پنل‌های نسل بعدی مدل‌های آیفون و آیپد توسعه دهد. اگرچه یک نمایشگر OLED می‌تواند برای اولین بار در سال آینده به آیپد بیاید، اما گفته می‌شود که ال جی قصد دارد تولید انبوه این پنل‌ها را در تأسیسات Paju در سال 2024 آغاز کند. این زمان به‌طورکلی با سایر گزارش‌های اخیر بابت عرضه OLED iPad بین سال‌های 2023 تا 2024 همخوانی دارد.

ال جی همچنین تنها تأمین‌کننده‌ای نیست که اکنون برنامه‌هایی برای راه‌اندازی خطوط تولید مدل‌های آیپد آینده با نمایشگرهای OLED دارد. گمان می‌رود که BOE چین نیز درحال آماده شدن برای عرضه پنل‌های OLED مناسب برای مدل‌های آتی آیپد است.

نظر شما پیرامون آغازبه‌کار تولید انبوه پنل OLED مورداستفاده در آیپدهای آینده اپل توسط ال جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی