حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شایعه قیمت سری شیائومی ۱۲ در بازار جهانی خبر از قیمت گذاری نامناسب دارد

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | شایعات، شیائومی

قیمت گذاری برندهای چینی در بازار داخلی خود معمولا خیلی شیرین است. با این حال وقتی پا به بازار جهانی می گذارند شرایط تغییر می کند. امشب شایعه قیمت سری شیائومی ۱۲ در بازار جهانی خبر از قیمت گذاری نامناسب دارد. خانواده Xiaomi 12 محصولات مهم و اکثرا پرچمدار شیائومی هستند که کار سختی برای رقابت در بازار سال ۲۰۲۲ دارند.

قیمت سری شیائومی ۱۲

البته ۵ روز پیش بود که برای شما در ترنجی نوشتیم قیمت شیائومی 12 و 12 پرو در بازار اروپا فاش شد. این مطلب بیشتر به انتشار پوسترهای رسمی Xiaomi 12 و Xiaomi 12 Pro برای بازار جهانی اشاره دارد. با این حال مرور دوباره قیمت ها ما را به این فکر فرو برد که آیا این دستگاه ها برای رقابت در مقابل سری آیفون ۱۳ و گلکسی اس ۲۲ مناسب هستند؟

قیمت جهانی سری Xioami 12 و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

قیمت جهانی سری Xioami 12 و ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G

همانطور که می بینید قیمت آغازین ۸۵۰ یورویی برای شیائومی ۱۲ و ۱۱۰۰ یورویی برای شیائومی ۱۲ پرو می تواند کار را برای رقابت خیلی سخت کند. برای مثال در رده قیمتی شیائومی ۱۲ پرو شما می توانید آیفون ۱۳ پرو مکس را انتخاب کنید! قیمت شیائومی ۱۲ نسبت به شیائومی ۱۱ حدود ۱۰۰ یورو افزایش را نشان می دهد.

البته توجه کنید که این قیمت ها رسمی نیست و شایعه هستند. ما امسال گزارش افزایش قیمت برای آیفون ۱۳ و گلکسی اس ۲۲ را هم داشتیم که محقق نشد، خوشبختانه!

همچنین شیائومی ۱۲ ایکس با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ که همان تراشه پوکو اف ۳ است با قیمت ۶۵۰ یورو برای مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی لیست شده است. این گوشی با اندروید ۱۱ ارایه می شود و از این نظر حتی مثل مدل های گران تر خود اندروید ۱۲ را هم ندارد.

در نهایت قیمت ۴۶۰ یورویی برای مدل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G آن هم با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ خیلی شیرین نیست.

به هر صورت، پوسترهای معرفی شیائومی ۱۲ پرو را به زبان فرانسوی می توانید از اینجا تماشا کنید:

پوسترهای معرفی شیائومی ۱۲ پرو به زبان فرانسوی

پوسترهای معرفی شیائومی ۱۲ پرو به زبان فرانسوی

پوسترهای معرفی شیائومی ۱۲ پرو به زبان فرانسوی

پوسترهای معرفی شیائومی ۱۲ پرو به زبان فرانسوی

همچنین پوسترهای Xiaomi 12 به زبان فرانسوی اینجا هستند:

پوسترهای Xiaomi 12 به زبان فرانسوی

پوسترهای Xiaomi 12 به زبان فرانسوی

پوسترهای Xiaomi 12 به زبان فرانسوی

پوسترهای Xiaomi 12 به زبان فرانسوی

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که ارزندگی خانواده شیائومی ۱۲ مناسب است؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

فکر نکنم با این قیمتها خیلی فروش خوبی پیدا کنه، اگه شیائومی 12 از 700تت750شروع میشد و مدل12 پرو هم از950تا1000یورو شروع میشد بازم بهتر بود، یعنی قیمتهای پایه 100تا150 دلار ارزونتر بودن عالی میشد

.Yakuza

دوران شیامویی داره به سر میاد ..توان رقابت نداره .برندهای دیگه با امکانات بهتر هستن مثل ریلمی ..با این روش و رابط کاربری داغون که توی خود چین هم محبوب نیست و رده 7 ام داره ..به جایی نمی‌رسه . صفحه نمایش از سامسونگ به TCL..هایسنس رسیده .. پردازنده سری 6xx.. و تبعیض بین بازار چین و جهانی ..همه موارد نشان از سال ضعیفی برای شیامویی هست …

اشتباه محض هست آدم این همه پول برای یه گوشی درجه سه چینی پرداخت کنه!
تا وقتی پرچم دارای وان پلاس هستند شیاف خریدن بلانصبت حماقته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)