حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مجموعه قاب های بهاری آیفون و بند اپل واچ را در رنگ‌بندی متفاوت عرضه کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، لوازم جانبی

پس از برگزاری اولین رویداد سال 2022 اپل، قاب‌های کاملاً جدید MagSafe آیفون برای سفارش در فروشگاه این شرکت در دسترس قرار گرفتند. این مجموعه جدید بهاری شامل طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها برای قاب های سیلیکونی آیفون اپل است. این شرکت همچنین رنگ‌های جدیدی را برای بند اپل واچ نیز ارائه کرد.

قاب های بهاری آیفون و بند اپل واچ

اپل رنگ‌های جدیدی را برای قاب‌های MagSafe آیفون 13 و آیفون 13 پرو و همچنین بند اپل واچ در مجموعه بهاری خود معرفی کرده است.

رنگ‌های جدید قاب آیفون 13 پرو شامل پوست لیمو، مه آبی، سبز اکالیپتوس و نارنجی شلیلی می‌باشد. قیمت همه این قاب‌ها از 49 دلار شروع شده و از همین امروز در وب‌سایت رسمی اپل در دسترس هستند.

برای اپل واچ نیز، بندهای Braided Solo Loop ،Starlight ،Abyss Blue ،Bright Green و Flamingo موجود شده که در هر دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری با قیمت 99 دلار به‌فروش می‌رسند.

در گزینه استاندارد Solo Loop band، رنگ‌های جدیدی نیز وجود دارد، ازجمله نارنجی شلیلی، پوست لیمو، سبز معدنی و سبز اکالیپتوس.

قاب های بهاری آیفون

قاب های بهاری آیفون

سبز روشن، پوست لیمو و مه آبی، ازجمله رنگ‌های اضافه‌شده‌ی جدید به دسته اسپورت اپل واچ هستند. Lavender Gray ،Nectarine ،Oat Milk ،Blue Jay و Midnight همگی جایگزین رنگ‌های قبلی ارائه‌شده با بند اسپورت شده‌اند.

همچنین گزینه‌های جدید Nike Sport Band و Hermès برای سفارش در وب‌سایت اپل موجود است. درصورت امکان، شما می‌توانید تمامی قاب‌های MagSafe جدید آیفون و بندهای اپل واچ را از فروشگاه این شرکت تهیه کنید.

در رویداد Peek Performance اپل که دیروز برگزار شد، علاوه‌بر معرفی مجموعه لوازم‌جانبی جدید، این شرکت از آیفون SE 2022، آیپد ایر نسل پنجم، مک استودیو و نمایشگر استودیو دیسپلی به‌همراه تراشه M1 Ultra نیز رونمایی کرد.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون رنگ‌بندی متفاوت و گسترده مجموعه قاب ها و بندهای بهاری جدید برای آیفون و اپل واچ چیست؟ شما کدام رنگ را بیش از همه می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی