حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا تصویر هوایی ونیز واقعا شبیه به قلب است؟ ❤️

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تماشا کنید، صنعت گردشگری

ویدیوها و تصاویر عجیبی را شاید هر روزه در اینستاگرام یا پلتفرم های تصویر محور دیگر ببینید. یکی از موارد جالبی که دیشب به آن برخوردم، تصویری هوایی منتسب به ونیز ایتالیا بود که منطقه ای قلب شکل را نشان می داد. باورش سخت است نه؟ برای من این پرسش پیش آمد که آیا تصویر هوایی ونیز واقعا شبیه به قلب است یا نه. خب راحت ترین راه متوجه شدن این موضوع آن است که از گوگل لنز کمک بگیریم!

تصویر هوایی ونیز شبیه قلب است؟!

وقتی که به چنین محتوهای سوال برانگیزی بر می خورید، بهترین راه برای متوجه شدن صحت یا عدم صحت آن ها را می توان جستجو تصویری گوگل دانست. اما چطور؟

۱- در مرحله اول از یک فریم مناسب ویدیو یا از همان عکسی که می بینید، یک اسکرین شات بگیرید.

۲- می توانید در سرویس جستجو تصویری گوگل تصویر خود را آپلود کنید تا نتیجه را ببینید. یا یک راه ساده تر استفاده از گوگل لنز است که با ویجت جستجو گوگل یا گوگل فوتو در دسترس است. آموزش این روش با گوگل لنز را در ویدیو زیر می بینید:

۳- در نتایج جستجو نشان داده شده کمی کنکاش کنید تا واقعیت را بیابید.

ما در جستجو خود به چند تصویر مفید رسیدیم. مثلا تصویر زیر که به ما نشان می دهد آن ویدیویی که در اینستاگرام دیدیم، یک ویدیو دستکاری شده بوده و صرفا یک نمای S شکل از ونیز را به صورت متفارن کنار هم قرار داده اند تا شبیه به قلب باشد.

تصویر دستکاری شده از ونیز که شبیه به قلب به نظر می رسد

تصویر دستکاری شده از ونیز که شبیه به قلب به نظر می رسد

تصویر هوایی واقعی ونیز شبیه به قلب نیست. شما می توانید در تصاویر زیر نمای هوایی کلی و جزئی شهر زیبای ونیز ایتالیا را ببینید:

شما در برخورد ما محتواهای تصویری سوال برانگیز معمولا چه کار می کنید؟ اهل کنکاش و جستجو هستید؟ بهترین و ساده ترین راه به نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)