حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل لنز جایگزین حالت دوربین Google Translate در اندروید و iOS می‌شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپلیکیشن، گوگل

در شهریورماه، گوگل یک ویژگی جدید AR Translate را برای سرویس لنز خود معرفی کرد که از فناوری Magic Eraser پیکسل بهره می‌برد. درهمین‌راستا، این شرکت به‌تازگی حالت دوربین Google Translate برای ترجمه آنی را با گوگل لنز جایگزین کرده است.

گوگل لنز جایگزین حالت دوربین Google Translate

علاوه‌بر جستجوی بصری که دارای موارد استفاده مختلف برای خرید، اشیاء و موارد مشخصه است، Google Lens در درک متون برای کپی و جایگذاری در دنیای واقعی نیز مفید است. قابلیت جدید این سرویس اما، «متن» با فیلتر «ترجمه» بوده که می‌تواند ترجمه شما را روی متن خارجی در صحنه قرار دهد تا متن را ترجمه کند. همچنین اگر بسته زبان موردنظر خود را زودتر از موعد دانلود کنید، این قابلیت می‌تواند به‌صورت آفلاین نیز کار کند.

اپلیکیشن‌های موبایل مترجم گوگل مدت‌هاست که ابزار دوربینی را ارائه کرده‌اند که آخرین بار در سال 2019 با تشخیص خودکار و پشتیبانی از زبان‌های بیشتر بهبود یافته است. طراحی مجدد Material You برنامه اندرویدی، سال گذشته رابط کاربری این برنامه را مدرن کرد.

با توجه به همپوشانی بین ابزارهای دوربین، گوگل اکنون قابلیت ترجمه بومی را با فیلتر Google Len جایگزین کرده است. با ضربه زدن بر روی دوربین در هر دو برنامه موبایل Translate یک رابط کاربری لنز باز می‌شود.

در اندروید، این قابلیت در سطح سیستم راه‌اندازی می‌شود، درحالی‌که برنامه iOS اکنون نمونه‌ای از لنز داخلی به‌همراه دارد. هنگام راه‌اندازی از Google Translate، فقط به فیلتر «Translate» دسترسی دارید و نمی‌توانید به سایر قابلیت‌های لنز بروید. در بالای صفحه اما، می‌توانید به‌طور دستی زبان‌ها را تغییر دهید و Clash و «نمایش متن اصلی» را روشن کنید.

گوگل لنز جایگزین حالت دوربین Google Translate

گوگل لنز جایگزین حالت دوربین Google Translate

این تغییر درحال‌حاضر به‌طور گسترده در Google Translate برای اندروید و iOS منتشر شده است.

این یکپارچه‌سازی منطقی بوده و جلوتر از AR Translate است که «پیشرفت‌های عمده در هوش مصنوعی» را نشان می‌دهد. رویکرد فعلی، متن تبدیل‌شده را در بالای تصویر با استفاده از «بلوک‌های رنگی» پوشش می‌دهد تا آنچه را که جایگزین می‌شود، پنهان کند.

در آینده، گوگل لنز متن اصلی را با استفاده از فناوری Magic Eraser پیکسل که به‌راحتی می‌تواند اشیای مزاحم در تصاویر را حذف کند، متن اصلی را عوض می‌کند. علاوه‌بر این، متن ترجمه‌شده با سبک اصلی مطابقت دارد. در اواخر امسال، AR Translate در 100 میلی‌ثانیه روی هر دو حالت اسکرین‌شات و به‌صورت زنده در دوربین Google Lens کار می‌کند.

نظر شما درباره جایگزینی حالت دوربین Google Translate با گوگل لنز چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی