حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A23 سامسونگ موفق به دریافت تأییدیه بلوتوث SIG شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ

صفحه پشتیبانی گلکسی A23 سامسونگ در وب‌سایت این شرکت کره ای مشاهده شده است. به نظر می‌رسد سامسونگ در حال آماده شدن برای معرفی و عرضه میان رده آینده خود است. انتظار داریم که Galaxy A23 4G در آینده ای نزدیکی رونمایی شود. با آنکه اطلاعات نسبتاً خوبی از این گوشی هوشمند منتشر شده، اما سامسونگ هنوز تاریخ معرفی رسمی آن را اعلام نکرده است.

صفحه پشتیبانی گلکسی A23 در وب‌سایت سامسونگ مشاهده شده است

علیرغم تأیید رسمی، اما جزئیات زیادی درباره گلکسی A23 فاش شده اند. برخی از مشخصات از طریق وب‌سایت صدور گواهینامه SIG به بیرون درز کردند. به تازگی صفحه پشتیبانی Galaxy A23 در وب‌سایت سامسونگ نیز مشاهده شده، که نشان می‌دهد زمان زیادی تا معرفی این تلفن هوشمند نمانده است. اگر به خاطر داشته باشید، چندی پیش این دستگاه در بنچمارک Geekbench نیز مشاهده شده بود.

گواهی بلوتوث SIG گلکسی A23

همان‌طور که گفته شد، گوشی هوشمند Galaxy A23 4G در آستانه رونمایی است. قبل از معرفی، صفحه پشتیبانی این گوشی هوشمند در وب سایت رسمی سامسونگ فعال شده است. علاوه بر این، لیست مذکور نشان می‌دهد که این تلفن دارای شماره مدل SM-A235F است. متأسفانه، این فهرست جزئیات دیگری را روشن نمی‌کند. با این وجود، گلکسی A23 سامسونگ اخیراً گواهی بلوتوث SIG را با همان شماره مدل دریافت کرده است. این لیست پشتیبانی از اتصال بلوتوث نسخه ۵.۰ را برای این دستگاه تأیید می‌کند.

صفحه پشتیبانی گلکسی A23

همچنین گیک بنچ نیز، بسیاری از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند مورد بحث را فاش کرده است. این بنچمارک نشان داد که گلکسی A23 نیروی پردازشی خود را از طریق اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین خواهد کرد. همان‌طور که می‌دانید این تراشه، یک چیپست 4G است. اما ادعا شده که این گوشی در دو نسخه 5G و 4G عرضه خواهد شد. گیک بنچ نشان می‌دهد که Galaxy A23 از ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار خواهد بود. اما وب‌سایت Gizchina ادعا می‌کند که نسخه ای با رم ۶ گیگابایتی نیز برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد.

رندر گلکسی A23 5G سامسونگ منتشر شد؛ طراحی آشنا مشابه با برادران بزرگ‌تر

در اوایل ماه جاری میلادی افشاگر معروف اطلاعات، یعنی OnLeaks، رندر های گلکسی A23 سامسونگ را فاش کرد. بر اساس این رندر ها، می‌توانیم حدس بزنیم که این گوشی احتمالا از صفحه نمایش ۶.۶ اینچی IPS LCD به همراه یک ناچ قطره ای برخوردار خواهد بود. چهار لنز در قاب پشتی وجود خواهند داشت. دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی بهره مند است. و ماژول دوربین به وسیله یک دوربین ۸ مگاپیکسلی (احتمالا اولترا واید) و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی دیگر (انتظار داریم از نوع ماکرو و تشخیص عمق باشند) تکمیل خواهد شد.

نظر شما چیست؟ آیا گوشی های هوشمند سری A سامسونگ برای شما جذاب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی