حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیش فروش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ بیشترین میزان از زمان گلکسی اس نسل اول بوده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

با رونمایی رسمی سامسونگ از جدیدترین پرچمداران ۲۰۲۲ خود با نام‌های Galaxy S22+ ،Galaxy S22 و Galaxy S22 Ultra به‌همراه طراحی چشم‌نواز و مشخصات رده‌بالا درکنار قابلیت‌های غنی، کاملا قابل پیش‌بینی اگر فروش این خانواده را بالاتر از گوشی‌های پیشین سری گلکسی S تصور کنیم. بااین‌حال، جدیدترین گزارش‌ها از آمار پیش فروش اولیه سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ، نشان می‌دهد که نه‌تنها گوشی‌های پرچمدار چندین سال گذشته، بلکه این دستگاه‌ها توانسته‌اند با فروش بیش از سه تا چهار برابر بیشتر نسبت به سری گلکسی اس ۲۱، رکورد فروش اولیه پرچمداران سامسونگ از زمان Galaxy S مربوط به سال ۲۰۱۰ را نیز بشکنند!

میزان پیش فروش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

همان‌طور که اشاره کردیم، سامسونگ ادعا کرده است که میزان پیش فروش خانواده گلکسی S22 در روز اول، به سه تا چهار برابر سری S21 رسیده است که بالاترین میزان از زمان عرضه Galaxy S در سال 2010 می‌باشد.

سامسونگ در بیانه‌ای رسمی پیرامون میزان تقاضای بالا برای سری گلکسی اس ۲۲ خود آورده است:

علاقه به سری Galaxy S22 با پیش‌سفارش‌های بهتر از حد انتظار به بالاترین حد خود رسیده است. ما متعهد هستیم که این دستگاه‌ها را در اسرع وقت به مشتریان خود تحویل دهیم. بااین‌حال، برخی از مشتریان بسته به منطقه جغرافیایی، ممکن است مدل و رنگ خاصی را با تأخیر دریافت کنند.

درحال‌حاضر سری Galaxy S22 از هر گلکسی اس و گلکسی نوت معرفی‌شده تاکنون، فروش بیشتری دارد.

میزان پیش فروش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

میزان پیش فروش سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ

اگر تقاضا برای این پرچمداران تا چند ماه آینده نیز به همین میزان ادامه یابد، این سری یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های سامسونگ خواهد بود که حتی رکورد فروش کلی دستگاه‌هایی مانند گلکسی S10 و S8 را نیز می‌شکند.

در این میان، نمی‌توان نقش طراحی درجه‌یک هر سه گوشی، دوربین‌های قدرتمند و پیشرفته، نمایشگر بی‌نظیر با روشنایی بالا و همچنین عمر باتری خوب حتی با وجود کاهش ظرفیت مدل‌های استاندارد و پلاس را نادیده گرفت.

شاید تنها ضعف این خانواده را بتوان تراشه Exynos 2200 استفاده‌شده در آن‌ها و همچنین سیاست سامسونگ در عرضه دو مدل مختلف از گوشی‌های پرچمدارش با چیپست‌های اگزینوس و کوالکام و تفاوت در عملکرد این دو دانست.

دیدگاه شما پیرامون رکورد پیش فروش روز اول سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ چیست؟ آیا شما نیز قصد تهیه‌ی یکی از این دستگاه‌ها را دارید؟ درصورت امکان خرید، بیش از همه مایل به انتخاب کدام گوشی از میان این سه دستگاه خواهید بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی