حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی TCL 30 SE با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی رونمایی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، تی سی ال

کمپانی تی سی ال از جدیدترین گوشی هوشمند میان رده خود با نام TCL 30 SE رونمایی کرده است. از ویژگی های شاخص این دستگاه می‌توان به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری و برخورداری از اندروید ۱۲ به طور پیش‌فرض اشاره کرد.

گوشی هوشمند TCL 30 SE با قیمت حدود ۲۰۰ دلار معرفی شد

گوشی هوشمند TCL 30 SE دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی IPS LCD با رزولوشن HD+ و نسبت ابعاد تصویر ۲۰:۹ است. دوربین سلفی این تلفن هوشمند رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و درون یک ناچ قطره ای شکل قرار گرفته است ‌‌‌. در قاب پشتی TCL 30 SE سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی به یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی مجهز بوده و دو دوربین دیگر رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارند. مانند بسیاری از گوشی های مقرون به صرفه اندرویدی، این دو دوربین ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق و گرفتن عکس های ماکرو به کار خواهند آمد.

برخی از مشخصات TCL 30 SE

میان رده جدید TCL نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو G25 تأمین می‌کند. این دستگاه در دو نسخه با ۳ یا ۴ گیگابایت حافظه رم، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. اگر این میزان حافظه برای شما کافی نیست، باید اضافه کنیم که این گوشی از کارت حافظه MicroSD نیز پشتیبانی می‌کند. با آنکه برخی از تلفن های هوشمند معرفی شده در سال ۲۰۲۲ به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۱ بهره مندند، اما تی سی ال ۳۰ اس ای با دوازدهمین نسخه اندروید به دست کاربران خواهد رسید.

بسیاری از گوشی های مقرون به اندرویدی از باتری های حجیم ۵,۰۰۰ یا ۶,۰۰۰ میلی آمپری برخوردارند. میان رده جدید شرکت تی سی ال نیز از این قاعده مستثنی نبوده و به باتری پرظرفت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژر ۱۵ وات مجهز شده است.  از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از شبکه اینترنت 4G، درگاه USB Type، بلوتوث ۵، جی پی اس، NFC و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد. سنسور اثرانگشت این تلفن هوشمند نیز در قاب پشتی قرار گرفته است.

گوشی TCL 30XE و TCL 30V با پشتیبانی از اینترنت 5G معرفی شدند

تی سی ال ۳۰ اس ای با قیمت پایه حدود ۲۱۳ دلار عرضه می‌شود. این گوشی در دو رنگ خاکستری و آبی قابل تهیه خواهد بود. بر اساس گزارش GizmoChina، تی سی ال به زودی عضو های دیگر از خانواده TCL 30 را به بازار معرفی خواهد کرد. عضو های فاش شده این خانواده شامل TCL 30E، TCL30 Plus و TCL 30 هستند.

نظر شما درباره TCL 30 SE چیست؟ آیا این گوشی با تراشه مدیاتک هلیو G25 و برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری ارزش خرید دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

چه اعتماد به سقفی!!!۲۱۳ دلار؟!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی