حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل 4G هواوی P40 با پردازنده کایرین ۹۹۰ و قیمت ۵۲۵ دلار به بازار آمد

نوشته

3 سال قبل | 12 دیدگاه | هواوی

دو هفته پیش بود که برای تان نوشتیم که مدل 4G هواوی P40 در راه است. امروز اما هواوی در سکوت خبری این مدل را طبق انتظار با پردازنده کایرین ۹۹۰ و با قیمت ۵۲۵ دلار روانه بازار کرده است.

مدل 4G هواوی P40 با پردازنده کایرین ۹۹۰

هواوی P40 پرچمدار این شرکت است. محصولات رده بالای آن ها در سال اخیر در نسخه فقط 5G ارایه شده اند. مدل 4G هواوی P40 نسخه دیگری از سری P40 سال گذشته است که شامل گوشی هایی مانندHuawei P40 Lite ، Huawei P40 Lite 5G ، Huawei P40 Lite E ، Huawei P40 5G ، Huawei P40 Pro و Huawei P40 Pro + است. مدل 4G هواوی P40 از امروز در بازار چین در دسترس است.

مدل 4G هواوی P40

مدل 4G هواوی P40

به نقل از gizmochina، ابعاد هواوی P40 4G (شماره مدل ANA-AL00) 148.9 * 71.06 * 8.5 میلی متر است و وزن آن ۱۷۵ گرم است. این صفحه دارای پنل OLED 6.1 اینچی است که رزولوشن FHD + را به ارمغان می آورد. این صفحه از رفرش ریت سنتی ۶۰ هرتز پشتیبانی می کند. مجهز به اثر انگشت روی صفحه و پشتیبانی از باز کردن قفل صورت است. هواوی P40 4G دستگاهی با درجه بندی IP53 است.

بریدگی دوربین به شکل قرص روی صفحه نمایش به عنوان محلی برای قرارگیری دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دوربین دوگانه خود استفاده می کند. تنظیمات دوربین عقب دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی ، یک لنز ۱۶ مگاپیکسلی فوق عریض و یک تله فوتو ۸ مگاپیکسلی با پشتیبانی OIS است. P40 4G نوید پشتیبانی از زوم دیجیتال ۳۰ برابر را می دهد.

هواوی P40 4G به کایرین 990 4G مجهز شده است. اندازه باتری در لیست JD ذکر نشده است. به نظر می رسد که این تلفن می تواند از همان باتری ۳۸۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار باشد که در نسخه 5G آن در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه از شارژ سریع ۲۲.۵ وات پشتیبانی می کند.

نسخه دقیق سیستم عامل اندروید که در هواوی P40 4G موجود است هنوز مشخص نیست. این گوشی ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. برای ذخیره سازی بیشتر ، دارای اسلات کارت نیز است.

این مدل در دو رنگ آبی و نقره ای و با قیمت ۵۲۵ دلار (۷۷ دلار ارزان تر از نسخه 5G) در بازار چین در دسترس است.

نظر شما درباره هواوی P40 4G چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
12 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

جناب عرفانی سلام

نیما عرفانی

حداقل دقت میکردی به صحبت هام بعد سلام و احوال پرسی هم میکردیم🙂
سلام ✋
من تو اون پست براساس کدوم منابع قیمت گذاری مدل ۴G رو سنجیدم؟ آفرین
جی اس ام و کیموویل …
https://toranji.ir/?p=1094074/#comment-265199
کلیت حرفم چی بود؟ اینکه کمتر از نسخه ی ۵جی قیمت گذاری میشه که بدیهی بود و همینم شد ، تو متن هم بهش اشاره شده
“این مدل در دو رنگ آبی و نقره ای و با قیمت ۵۲۵ دلار (۷۷ دلار ارزان تر از نسخه 5G) در بازار چین در دسترس است.”
منطقه به منطقه و بازار با بازار برچسب قیمتی متفاوته مثلاً تو آمازون نسخه ی ۵جی رو به مراتب بالاتر از اون دو منبع زده که البته قیمت هاش چندان قابل اتکا نیست چون برای نمونه ؛ قیمت نسخه ی ۲۵۶ پی ۴۰ پرو کمتر از ۱۲۸ پی ۴۰ زده!

Mahdi

خب تو چین هم توجیهی نداره خریدش ، پردازندش بهتر از سری کی۴۰ هست؟ یا دوربین یا حتی صفحه نمایشش ؟ تقریبا هم قیمت کی۴۰پروپلاس رم ۱۲ هست ، بنظرم همون نسخه فایوجی بهتر بود مخصوصا تو چین که میت۴۰ پورشه دیزاین هم فروش فوق‌العاده ای داشته و قیمت اونجا زیاد تاثیر گذار نیست ، ۷۰ دلار که چیزی نیست بخوان فورجی رو بگیرن

نیما عرفانی

نکته ی اول ؛
مقایسه ی این گوشی با سری کی ۴۰ اصلاً عادلانه نیست ، دلیلش هم مشخصه …
این گوشی ، گوشی جدیدی نیست که بشه بهش خرده گرفت(همون پی ۴۰ ۵جی منتها بدون ۵جی و با چیپست کمی ضعیف تر از ۹۹۰ ۵جی) پس هدف از تولیدش این نیست که سهم زیادی از بازار رو بگیره درحالیکه سری کی ۴۰ کاملاً جدیدن و به واسطه ی قیمت گذاری به شدت رقابتی و وسوسه کننده ای که طبق روال همین عامل باعث شده نقاط ضعفشون رو پوشش بده لذا انتظار فروش بالایی ازشون می‌ره…
نکته ی دوم؛ ما تو چین نیستیم که شرایط حاکم بر بازار اونجا و وضعیت مالی و قدرت خرید مردم اونجارو محک بزنیم و از طرفی هم جای هواوی نیستیم که بفهمیم هدف از تولید این گوشی اونم بعد از گذشت نزدیک به ۱ سال از معرفی نسخه ی ۵جی، چی بوده که بشه گفت ازش استقبال میشه یا نه اما اگه بخوایم از تو ایران قضاوت زودهنگام در موردش کنیم آره خب تولید و عرضه ی این گوشی اونم تو این برهه ی زمانی و با این قیمت که رقبا دارن جولان میدن و نمونه ی بارزش رو میشه آنر وی ۴۰ رو مثال زد چندان توجیه منطقی نداره.
و نکته ی سوم؛ جالب بود که خودت حرف قابل توجهی زدی که البته منم تو پست معرفی میت ایکس ۲ بهش اشاره کرده بودم اما باز واکنش های دو پهلو و به اصطلاح یه بام و دو هوا زیاد دیدم …
“مخصوصا تو چین که میت۴۰ پورشه دیزاین هم فروش فوق‌العاده ای داشته و قیمت اونجا زیاد تاثیر گذار نیست ”
دقیقاً بحث همین چیزاست …
نظر من یا تو یا هرکس دیگه ای در مورد قیمت گذاری مسلماً تأثیری تو بازار نداره ، اونم بازاری که بزرگترین بازار موبایله و هواوی حتی با وجود محدودیت های ناشی از فشار تحریم ها داره توش یکه تازی می‌کنه . پس این به وضوح نشون میده اونجا برنامه ریزی به چه صورته و خرید شرایطی و خدمات پس از فروشی که به مشتری ها تعلق میگیره چقدر تونسته در حمایت مردمش از هواوی مثمر ثمر باشه.
میت ایکس ۲ هم قطعاً از این قاعده مستثنی نیست و پیش بینی میشه فروش خوبی رو حتی نسبت به xs تو چین تجربه کنه.

Mahdi

حالا منو تو مقایسه نکنیم بقیه مقایسشون میکنن ، نمونش عرضه به بازار اکسپریا پرو بود که خیلیا گفتن چرا اسنپ ۸۸۸ نذاشته

نیما عرفانی

😐🙄
خدایی لااقل فکر کن بعد کامنت بده مهدی… چرا اینجوری شدی تو؟؟🤦‍♂️
وقتی مقایسه از پایه و اساس غلط باشه(همون قیاس مع الفارق) دیگه چه اهمیتی داره از طرف چه کسی گفته بشه؟؟ چیزی که اشتباست اشتباست دیگه حالا هرچقدرم که روش پافشاری داشته باشی اصل ماجرا تغییری نمیکنه که، میکنه؟ نه. آدم خودش باید درست رو از نادرست تشخیص بده.
مثالی هم که زدی بازم شامل همین قضیه ست؛ اکسپریا پرو مگه ۴جیه اصلاً که ربطش میدی به پی ۴۰؟؟ اون بحثش جداست به خصوص با اون برچسب قیمتی!! الان یعنی منظورت اینه که هواوی این نسخه ی ۴جی از پی ۴۰ رو باید با کایرین ۹۰۰۰ که ۵جی هستش می‌داد؟!!

Mahdi

چرا اشتباهه؟ اکسپریا پرو هم مثل همین گوشی تو زمان نامناسبی عرضه شد حالا میخود فورجی باشه یا فایوجی ، در حال حاضر گوشی های فورجی باید زیر ۳۰۰ دلار باشه وگرنه اصلا توجیهی نداره که اصلا معرفی بشه کدوم برند رو میشناسی سال ۲۰۲۱ گوشی فورجی بالای ۴۰۰ دلار بده بیرون ، حداقلش قیمت رو باید میاورد پایین

نیما عرفانی

خب الان نظر من یا تو ، تو راهبرد قیمت گذاری سامسونگ ، هواوی ، الجی و سونی یا حتی اپل(قیمت الان آیفون se 2020) تأثیری داره؟ واقعاً نمی‌گیری چی میگم یا …؟
“چرا اشتباهه؟ اکسپریا پرو هم مثل همین گوشی تو زمان نامناسبی عرضه شد حالا میخود فورجی باشه یا فایوجی”
برا چندمین بار تکرار میکنم؛ این گوشی ، گوشی جدیدی تلقی نمیشه و نسخه ی ۴ جیه مدل پایه ی سری پی ۴۰ هست، در ثانی مشخص نیست به جز چین به بقیه بازارها بیاد یا نه در صورتیکه اکسپریا پرو پرچمدار جدید، پریمیوم و خاص سونی تو ۲۰۲۰ محسوب میشد کمااینکه اختلاف قیمتی و کشور سازنده و بازار هدف این دو گوشی خودش گویای مثال نادرستی بود که زدی.
به این دلایل به سونی به مراتب انتقاد بیشتری وارده تا هواوی.
توضیحات واضحه؟

Mahdi

😭😭😭

Finch

هه
هم قیمت کی40 پرو پلاس
مقایسه بسی خنده دار

Mahdi

k40pro plus,رو به این گوشی
بیا برو تو کوچه بابا 😂😂

Milad7

داخل بازار ایران پی چهل پرو فایو جی با قیمت ۲۲۵۰۰ ارزش خرید خوبی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی