حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گواهی FCC گلکسی M23 5G برخی از مشخصات این گوشی را فاش می‌کند

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از آنجایی که سامسونگ به تازگی از پرچمداران سری S22 خود رونمایی کرده است، انتظار داریم که این غول فناوری کره ای تمرکز خود را بر روی محصولات میان رده بگذارد. در حال حاضر گلکسی M23 5G موفق به دریافت گواهی FCC شده است. این تأییدیه برخی از مشخصات تلفن هوشمند مذکور را فاش می‌کند.

گواهی FCC به شارژ سریع ۲۵ واتی گلکسی M23 5G اشاره دارد

گلکسی M23 سامسونگ با شماره مدل SM-M236B/DS موفق به دریافت گواهی FCC شده است. این گواهی نشان می‌دهد که میان رده آینده سامسونگ از کارت حافظه MicroSD پشتیبانی کرده و نیروی مورد نیاز آن توسط یک باتری با شماره مدل EB-BM526ABS تأمین خواهد شد.

Galaxy M22

این باتری در وب‌سایت صدور گواهینامه SafetyKorea دیده شده است. متاسفانه اما هر دو منبع فوق الذکر، اشاره ای به ظرفیت باتری این دستگاه نمی‌کنند. خوشبختانه لیست FCC فاش می‌کند که این میان رده از شارژر EP-TA800 برخوردار خواهد بود. به طور دقیق تر باید بگوییم که این شارژر توان ۲۵ واتی خواهد داشت. با توجه به آنکه معمولاً سری M سامسونگ از باتری های پرظرفتی برخوردارند، پشتیبانی از فست شارژ هایی با توان بالا مزیت مهمی برای این سری محسوب می‌گردد.

معمولا بسیاری از گوشی های سری ام سامسونگ نسخه ری‌برند شده سری A هستند. گزارش جدیدی از وب‌سایت GizmoChina منتشر شده است که ادعا می‌‌کند این ری‌برند برای Galaxy M23 5G نیز تکرار خواهد شد. گفته می‌شود میان رده جدید مورد بحث سامسونگ در حقیقت همان Galaxy A23 5G خواهد بود. باید بگوییم که این پایان ماجرا نیست. زیرا همین دستگاه با مشخصاتی مشابه ولی با نامی متفاوت (Galaxy F23 5G) در برخی بازار ها عرضه خواهد شد.

گلکسی A53 5G سامسونگ با شارژ سریع ۲۵ وات در FCC دیده شد

اطلاعات زیادی درباره مشخصات Galaxy M23 5G در دست نیست. گفته می‌شود این گوشی میان رده از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی برخوردار است. مهمترین برتری این میان رده برخورداری آن از لرزشگیر اپتیکال خواهد بود. وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند بر عهده تراشه اسنپدراگون 750G است. با آنکه برخی از دستگاه های میان رده از جدیدترین نسخه اندروید استفاده نمی‌کنند، اما M23 5G از اندروید ۱۲ برخوردار خواهد بود. همچنین از دیگر امکانات این دستگاه می‌توان به بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده Galaxy M23 5G چه قیمتی برای آن مناسب خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali.reza.9821

حتما باز شارژر ۱۵ واتی ! حیف پول برای میانرده سامسونگ هدر داد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی