حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

امکان تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر به زودی در دسترس خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار

توییتر یکی از برترین شبکات اجتماعی حال حاضر است که محبوبیت بسیار زیادی نیز دارد. در چند هفته اخیر، توجه این شبکه اجتماعی به قابلیت‌های جدیدتر باعث شده تا اسم آن را بیشتر از هر زمان دیگری بشنویم. به تازگی اخباری منتشر شده که بر اساس آن باید گفت امکان تنظیم سرعت پخش ویدیو به زودی در توییتر در دسترس خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

امکان تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر؛ یک قابلیت جذاب و کاربردی

در حال حاضر، کاربران توییتر تنها می‌توانند ویدیوهای ۱۴۰ ثانیه‌ای منتشر کنند و مدیران این شبکه اجتماعی، برنامه‌ای برای کاهش محدودیت‌های فعلی آن ندارد. با این حال، توییتر به زودی از ویژگی پخش ویدئو با سرعت دو برابر پشتیبانی می‌کند. توییتر رسما اعلام کرده است کهبرخی از کاربران اندروید و کاربران نسخه وب، در حال تست عملکرد پخش ویدیو با سرعت دوبرابری هستند.

علاوه بر این، این ویژگی جدید امکان تنظیم سرعت پخش در تنظیمات ویدئو و صدا را نیز فراهم می‌کند. وقتی کاربران ویدیوی توییتر را باز می‌کنند، می‌توانند روی دکمه تنظیمات در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا بین سرعت‌های پخش مختلف 0.25x تا 2x را تجربه نمایند.

قابلیت واکنش با اموجی در توییتر در حال آزمایش است

سخنگوی توییتر، جوزف نونز (Joseph Nunez)، در گفتگویی با Verge گفته است که پخش با سرعت دوبرابری، بسته نوع به پلتفرم، برای ویدیو، صدا، ویدیوهای DM و ویدیوی زنده توییتر در دسترس خواهد بود. برنامه‌های مهمی نیز برای انتشار این ویژگی در نسخه iOS نیز وجود دارد. علاوه بر این، توییتر پشتیبانی از زیرنویس‌های خودکار برای فیلم‌ها را نیز اضافه خواهد کرد.

زیرنویس‌ها به‌طور خودکار برای ویدیوهای بی‌صدا روشن می‌شوند و به بیش از ۳۰ زبان از جمله انگلیسی، چینی، هندی، اسپانیایی، ژاپنی و … در دسترس خواهند بود. همچنین زیرنویس‌ها به آن زبان اصلی نمایش داده می‌شوند که ویدیو با آن آپلود شده است، در حال حاضر گزینه‌ای برای ترجمه زیرنویس‌ها وجود ندارد.

امکان تنظیم سرعت پخش ویدیو در توییتر

قابلیت Long Aerticle، ویژگی بعدی تويیتر خواهد بود

در چند ماه گذشته، این شرکت یک سری تغییرات را انجام داده است. اگرچه محدودیت تعداد توییت‌ها کاهش یافته است، اما محدودیت ۲۷۰ کاراکتری آن را هنوز برطرف نکرده است. با این حال، افشای یک سری اطلاعات جدید، خبرهایی درباره قابلیت بعدی این شبکه اجتماعی را نشان می‌دهد. به گفته این مهندس، کدهای توییتر قابلیتی به نام TwitterArticles را نشان می‌دهد.

حذف محدودیت ۲۴۰ کارکتر توییتر در بخش مقالات یا Twitter Articles

هنوز مشخص نیست که این ویژگی دقیقا چه خواهد بود، اما واضح است که توییتر ویژگی جدیدی مانند Long Weibo را نیز معرفی خواهد کرد. قابلیت Long Weibo، این امکان را به کاربران می‌دهد تا مقالات طولانی‌تری بنویسند. سخنان سخنگوی این شرکت در یک بیانیه ایمیلی کمی مبهم بود اما به هیچ وجه عرضه چنین قابلیتی را رد نکرده است. او اعلام کرد که این شرکت همیشه به دنبال راه‌های جدیدی برای کمک به کاربران جهت شروع و مشارکت در گفتگوها است.

کاربران توییتر می‌توانند از NFT ها به عنوان آواتار استفاده کنند

به گفته GizChina، کاربران توییتر اکنون می توانند از NFT به عنوان آواتار شخصی برای حساب‌های خود استفاده کنند. این قابلیت به کاربران بیشتری اجازه می‌دهد تا هنر دیجیتالی خود را به نمایش بگذارند و مردم را تشویق کنند تا برای محصول اشتراکی Twitter Blue ثبت نام کنند.

انتقاد ایلان ماسک از ویژگی آواتار NFT توئیتر تحت عنوان آزار دهنده

هزینه اشتراک در Twitter Blue حدود ۲.۹۹ دلار در ماه است و اعضای آن می‌توانند NFT را از کیف پول خود به عنوان آواتار انتخاب کنند. پس از خرید NFT توسط کاربر، مالکیت تصویر دیجیتال به دست می‌آید و در بلاک چین ثبت می‌شود. NFT های تایید شده به جای دایره‌های اصلی در نمایه های کاربران به صورت شش ضلعی ظاهر می‌شوند.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا قابلیت‌های ذکر شده توییتر به نظر شما جذاب و جالب هستند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان