حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حذف محدودیت ۲۴۰ کارکتر توییتر در بخش مقالات یا Twitter Articles

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

از رشتو یا رشته-توییت های توییتری خسته شده اید؟ می خواهید چند کلام حرف حساب را یک جا در توییتر به اشتراک بگذارید؟ خبر خوب امروز برای شما این است که حذف محدودیت ۲۴۰ کارکتر توییتر در بخش مقالات یا Twitter Articles اتفاق خواهد افتاد!

بخش مقالات توییتر یا Twitter Articles

توییتر ممکن است در حال برنامه ریزی برای اجازه دادن به کاربران برای ایجاد پست هایی باشد که از محدودیت 240 کاراکتری فراتر بروند. با توجه به افشاگری منتشر شده توسط جین منچین ونگ، توییتر ممکن است به زودی ویژگی “Twitter Article” را در این پلتفرم پیاده سازی کند.

شواهد محکم تری در مورد اینکه این ویژگی برای چه چیزی استفاده می شود وجود ندارد. منبع اطلاعات نشان می‌دهد که ممکن است این ویژگی منحصر به رسانه‌های خبری، مشترکین توییتر بلو یا شاید محتوای انحصاری SuperFollow باشد.

یکی از سخنگویان توییتر به CNET گفت که به زودی اطلاعات بیشتری در مورد مقالات توییتر به اشتراک خواهد گذاشت.

بخش مقالات توییتر یا Twitter Articles

بخش مقالات توییتر یا Twitter Articles

شما اهل توییتر هستید؟ از خوبی های این پلتفرم آن است که از دیرباز به خلاصه بودن محتوا تاکید داشت. همچنین فضای رسمی آن سبب شد که شخصیت های بزرگی در آن به اظهار نظر پرداخته و از Twitter به عنوان یک تریبون مستقل استفاده کنند.

با این حال با گذشت سال ها این پلتفرم همچنان بر محدودیت کارکتر توییت ها تاکید دارد. کاربران بیکار ننشسته و پدیده ای به نام رشته توییت را برای صحبت های طولانی ساختند اما خب چه بهتر که اجازه انتشار مطالب طولانی تر هم وجود داشته باشد!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)